„MS Office 2010“ pirkėjai „Office 2013“ gaus nemokamai

Publikuota: 2012 m. spalio 22 d. pirmadienis

Bendrovė „Microsoft“ paskelbė, kad visi iki 2013 m. balandžio 30 d. įsigiję „Microsoft Office 2010“ naująjį biuro programų paketą „Office 2013“ gaus nemokamai.

Taigi visi mažmeninei prekybai skirtų „Office 2010“ rinkinių pirkėjai, įskaitant namų vartotojus, studentus ir smulkųjį verslą (kai organizacijoje yra iki 10 asmeninių kompiuterių), galės nemokamai gauti „Microsoft Office“. Spėjama, kad „Microsoft Office 2013“ pasirodys pirmąjį 2013 m. pirmąjį ketvirtį.

Tie „Microsoft Office 2010“ pirkėjai, kurie norės gauti naują šio biuro programų paketo versiją, privalės užsiregistruoti „Microsoft“ puslapyje ir pažymėti, kad nori gauti pranešimą apie naujieną. Kai rinkoje pasirodys „Office 2013“, vartotojas registracijoje nurodytu el. pašto adresu gaus instrukciją, kaip atlikti modernizavimo procedūrą.

Specialaus pasiūlymo pavieniams asmenims, studentams ir smulkiajam verslui metu bus galima pasirinkti debesų kompiuterijos biuro programų paketo „Office 365“ prenumeratą metams arba tradicinę „Office 2013“ versiją vienam kompiuteriui. Nepriklausomai nuo pasirinktos versijos, pirkėjas gaus naują „Office“, kuris galės veikti operacinėje sistemoje „Windows 8“, palaikančioje jutiklinę įvestį, taip pat prieinamą darbui ir debesyje, ir autonominiu režimu. Užsisakyti pranešimus galima adresu www.office.com/offer.

Šaltinis: newsfiber.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »