„Microsoft“ atvėrė „Kinect“ galimybes programuotojams

Publikuota: 2011 m. birželio 17 d. penktadienis

Šiandien „Microsoft“ pristatė nemokamą „Kinect“ programavimo įrankį „Kinect Software Development Kit Beta (SDK)“, skirtą nekomercinių programų ir žaidimų kūrimui. Su šiuo įrankiu „Microsoft“ atveria unikalias „Kinect“ galimybes nekomercinėms programoms, padedančioms spręsti mokslo, medicinos ar švietimo klausimus.

„Kinect SDK“ kiekvienam „Kinect“ entuziastui programuotojui ar mokslininkui leidžia dirbti su tūrio jutimo, judesių sekimo bei balso ir objektų atpažinimo technologijomis. Tokiu būdu „Microsoft“ skatina domėjimąsi natūralia vartotojo sąsaja ir „Kinect“ galimybių išplėtimu.

„Kinect SDK“ programuotojams suteikia pirminius (neapdirbtus) duomenis iš tūrio, vaizdo kameros jutiklių bei keturių mikrofonų. Judesio jutiklis, sekantis vieno ar dviejų žmonių judesius „Kinect“ lauke, leidžia kurti programas, grįstas gestų ir kūno judesių atpažinimo technologijomis. Taip pat „Kinect SDK“ leidžia kūrybiškai išnaudoti ir garsą. Programuotojai gali naudoti triukšmo sumažinimo, aido panaikinimo ar veikimo spindulio formavimo technologijas, taip pat atpažinti garso šaltinį. Be to, į „Kinect SDK“ integruota balso atpažinimo programavimo sąsaja.

Programas „Kinect“ platformai gali kurti visi, išmanantys C++, C# ar „Visual Basic“ programavimo kalbas. „Kinect“ programų kūrimo įrankis diegiamas taip pat, kaip bet kuri paprasta „Windows“ programa.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Microsoft“ sukūrė nemokamą programėlę silpnaregiams

„Microsoft“ sukūrė nemokamą mobilią programėlę „Seeing AI“ silpnaregiams, kuri analizuoja vaizdo kameros informaciją ir pasakoja balsu, ką mato aplink. skaityti »

Skaitmeninė evoliucija: kokios šalys lyderiauja?

Flečerio mokykla ir „Mastercard“ atliko tyrimą ir paskelbė ataskaitą „Skaitmeninės evoliucijos indeksas 2017 metais“, kurioje vertinami šalių pasiekimai skaitmeninės ekonomikos srityje. skaityti »

18 proc. elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami

Elektronikos platintojų asociacijos (EPA) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 18 proc. visų laikomų elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami. skaityti »

Pristatytas įrankis, pakeisiantis šiandieninę skaitmeninę ekonomiką

Neseniai „Dell EMC“ užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad organizacijos, kurios IT transformacijai skiria daug dėmesio, į IT žiūri kaip į konkurencinį pranašumą septynis kartus dažniau. skaityti »

Vairuotojų dėmesiui: 4 išmanūs sprendimai saugiam eismui

Pasirodo, eismo saugumo sprendimai gimsta ne tik automobilių gamyklose, bet ir išmaniųjų telefonų gamintojų dirbtuvėse. skaityti »

Sukurtas trimatis infraraudonųjų spindulių veido skeneris

Bendrovė „Morpho“ išleido naują biometrijos terminalą „3D Face Reader“, skirtą identifikuoti darbuotojus, skenuojant jų veidus. skaityti »

Elektroninės komercijos naujienos: siuntas pristatantys dronai ir auganti Kinijos galia

Elektroniniai verslai smarkiai keičia ne tik mažmeninės prekybos, bet ir logistikos sektorių. Kas ir kaip mums pristatinės mūsų internetinius pirkinius ir kas mums parduos prekes? skaityti »

Augantis kompiuterinių žaidimų įrangos pardavimas skatina inovacijas

Viename seniausių ir didžiausių žaidimams skirtų renginių pasaulyje „Electronic Entertainment Expo“ (E3) pristatyta daugybė naujų kompiuterinių žaidimų ir jiems skirtos techninės įrangos. skaityti »

„Microsoft“ pristatė klaviatūrą su įtaisytu pirštų atspaudų skeneriu

Klaviatūra panaši į pirmtakę „Surface Keyboard“, tačiau turi atskirą mygtuką su jutikliu „Fingerprint ID“, kuris geba pažinti naudotoją. skaityti »

Saulėtekio slėnyje kuriamos aukštosios technologijos Silicio slėniui

Saulėtekio slėnyje Vilniuje įsikūręs Fizinių ir technologijos mokslų centras bendradarbiauja su Silicio slėnio kompanija „Lam Research Corporation“. skaityti »