„Microsoft“ įdarbins autizmu sergančius žmones

Publikuota: 2015 m. balandžio 8 d. trečiadienis

Korporacija „Microsoft“ paskelbė pradedanti bandomąją programą, skirtą samdyti žmones, sergančius autizmu. Ši žinia buvo paskelbta verslo operacijų viceprezidentės Mary Ellen Smith tinklaraštyje, kuri turi 19 metų autistą sūnų.

„Žmonės, turintys autizmo požymių, atneš stiprybę, kurios reikia bendrovei. Kai kurie jų turi nuostabų gebėjimą įsiminti informaciją taip pat išsamiai kaip „Excel“ ar matematiniai kodai. Tai talentai, kuriuos mes norime atvesti į „Microsoft“, – teigė M. E. Smith.

2014 metais žiniasklaidoje pasirodė pranešimų, kuriuose kalbama apie bendrovės planus savo lėšas skirti daug žadančiai terapijai autizmu sergantiems vaikams. Kompanijos pėdomis pradėjo sekti ir tokios bendrovės kaip „Intel“, „Qualcomm“, „Apple“, „Cisco Systems“, „Oracle“.

Technologijų pramonė jau yra pradėjusi kilnų darbą – padeda ugdyti vaikus, sergančius autizmu. Vienas iš tokių pavyzdžių yra organizacijos „Autism Speaks“, Vašingtono universiteto Autizmo centras ir „Microsoft“ susivienijimas. Sėkmingo jų bendradarbiavimo rezultatas – tėvams ir gydytojams sukurti nemokami verslo bei švietimo įrankio „PowerPoint“ šablonai, kuriuos galima naudoti iškart arba pritaikyti konkrečiam vaikui. Daugiau apie informacijos apie tai galite rasti čia.

Šaltinis: Parengta pagal recode.net
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »