„Microsoft“ kartu su daugiau nei 25 bendrovėmis pristatė „Cloud OS Network“

Publikuota: 2013 m. gruodžio 13 d. penktadienis

„Microsoft“ visame pasaulyje susivienijo su daugiau nei 25 pirmaujančiais debesijos paslaugų teikėjais ir pristatė bendrą tinklą „Cloud OS Network“.

Šis tinklas sujungia į vieną platformą vartotojų duomenų centrus, „Windows Azure“ debesų platformą bei bendrovių siūlomus debesų kompiuterijos sprendimus. „Microsoft Cloud Platform“, kurioje veikia „Windows Server“ su „Hyper–V“, „System Center“ ir „Windows Azure Pack“, bendrovėms leis lengvai kurti įvairiems klientų poreikiams pritaikytus sprendimus.

„Pirmaujančių debesų kompiuterijos paslaugų tiekėjų tinklas padės mūsų klientams sukurti duomenų centrus, kurių nevaržo jokios ribos, ir panaudoti juos programėlių, duomenų ir įrenginių valdymui. Tai suteiks bendrovėms daugiau lankstumo, sumažins veiklos sąnaudas ir jos galės daugiau dėmesio skirti savo pagrindiniam verslui, o ne duomenų centrų valdymui“, – sako Takeshi Numoto, „Microsoft“ viceprezidentas debesų kompiuterijos ir verslo sprendimų rinkodarai.

Kiekviena bendrovė turi skirtingus poreikius ir įvairius IT reikalavimus, kaip įgyvendinti išsikeltus tikslus. Naujasis tinklas „Cloud OS Network“ leis joms rasti sprendimus tiek namų rinkoje, tiek išnaudoti patikimą techninį suderinamumą tarp įvairių aplinkų. Dėl šių priežasčių bendrovės galės veikti lanksčiau, susitelkti į efektyvumo didinimą ir sumažinti veiklos sąnaudas. Kaip parodė vasarą bendrovės „Ipsos Mori“ atliktas tyrimas, debesų kompiuterija padeda įmonėms sparčiau vystyti plėtrą. Didžioji dauguma (66 proc.) bendrovių, pasirinkusios debesijos sprendimus, nurodė, kad artimiausiu metu planuoja pristatyti naujus produktus ar paslaugas.

Tinklui „Cloud OS Network“ priklausančios įmonės veikia daugiau nei 90 šalių visame pasaulyje, kasdien aptarnauja per 3 mln. vartotojų ir daugiau nei 425 duomenų centruose valdo 2,4 mln. tarnybinių stočių.

„Microsoft“ specialistai pastebi, kad naudą pajus ir debesų kompiuterijos paslaugų tiekėjai, prisijungę prie „Cloud OS Network“. Šis tinklas jiems leis greičiau ir efektyviau kurti naujas paslaugas, pritraukti daugiau klientų ir gauti didesnes pajamas.

Pagrindiniais „Microsoft“ partneriais naujajame tinkle tapo tokios lyderiaujančios bendrovės, kaip „Alog“, „Aruba S.p.A.”, „Capgemini”, „Capita IT Services”, CGI, CSC, „Dimension Data”, „DorukNet”, „Fujitsu Finland Oy.”, „Fujitsu Ltd.”, „iWeb”, „Lenovo”, „NTTX”, „Outsourcery”, „OVH.com”, „Revera”, „SingTel“, „Sogeti“, „TeleComputing“, „Tieto”, „Triple C Cloud Computing”, „T–Systems”, „VTC Digilink” ir „Wortmann AG”.

Palankiai „Cloud OS Network“ susikūrimą vertina ir Lietuvos IT bendrovės. „Debesų kompiuterija ekonomiškai pasiteisina, įmonės jau įvertino jos naudą ir vis aktyviau svarsto įvairius „debesies“ panaudojimo scenarijus, – sakė Zbignev Gulbinovič, „Blue Bridge Baltic“ generalinis direktorius. – Mes įžvelgiame dar itin daug neišnaudotų galimybių, kuriomis, kaip matome,  Lietuvos kompanijos domisi vis aktyviau.“

„Microsoft“ nuosekliai didina investicijas į duomenų centrus visame pasaulyje. Gruodžio pradžioje buvo skelbta, kad korporacija papildomai investuoja 170 mln. eurų (apie 586,5 mln. litų) į Dublino duomenų centro, aptarnaujančio  Europą, Viduriniuosius Rytus ir Afrikos šalis. Plėstis bendrovę paskatino auganti „Microsoft“ debesų kompiuterijos paslaugų, kaip „Office 365“, „Bing“, „Skype“, „Xbox Live“ ir „Windows Azure“, paklausa.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »