„Microsoft“ pagalbos galima kreiptis iš socialinio tinklo „Facebook“

Publikuota: 2012 m. kovo 14 d. trečiadienis

Nuo šiol socialinio tinklo „Facebook“ dalyviai, norėdami pasikonsultuoti dėl asmeninio kompiuterio veikimo ar „Microsoft“ produktų, galės tai padaryti iš paties socialinio tinklo. „Microsoft Lietuva“ paskyroje aktyvavę aplikaciją „Reikia pagalbos?“, vartotojai galės pasirinkti: pateikti klausimą pokalbių programos režimu, susirasti problemos sprendimą pagalbos centre „FixIt“, ar kreiptis į konkretiems produktams ir sprendimams skirtus „Microsoft“ pagalbos centrus.

Pagalbos gali kreiptis ne tik namų vartotojai ar įmonių darbuotojai, bet ir profesionalūs programuotojai, norintys gauti daugiau informacijos apie programavimo galimybes „Microsoft“ platformoje.

Jei vartotojams kyla klausimų dėl naudojimosi konkrečiu „Microsoft“ produktu, jie pirmiausia galės susipažinti su dažniausiai užduodamais klausimais ir jų sprendimo būdais. Pagalbos centras „FixIt“ padės identifikuoti problemą, o vykdydamas ekrane pateikiamas nuorodas ir rekomendacijas vartotojas galės pašalinti esamus trikdžius.

Tais atvejais, kai vartotojams kyla klausimų dėl kompiuterio veikimo ar jie nežino konkrečios trikdžių priežasties, jie gali pateikti klausimą pokalbio formatu. „Microsoft“ pagalbos centro darbuotojai padės išsiaiškinti ir išspręsti vartotojų kompiuterines problemas.

Pagalba vartotojams teikiama tiek kylant klausimams dėl populiariausių programų  - operacinės sistemos „Windows“, biuro programų paketo „Office ar saugumo programos „Security Essentials“, tiek ir dėl kitų „Microsoft“ produktų - žaidimų, interneto programų, taip pat sprendimų verslui.

Įmonių IT specialistai šiuose pagalbos centruose galės susisiekti su techninėmis bendruomenėmis ir specifinius klausimus aptarti su profesionalais iš viso pasaulio. 

Pagalbos centruose vartotojai taip pat ras naudingas nuorodas ir dažniausiai parsisiųsti rekomenduojamus failus, kurie užtikrina sklandesnį kompiuterio darbą naudojantis skirtingomis operacinių sistemų ar kitų programų versijomis.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »