„Microsoft“ paleidžia MSN paremtą žiniasklaidos priemonę

Publikuota: 2012 m. spalio 3 d. trečiadienis

Atnaujintame MSN portale kompanija „Microsoft“ pasiūlys paslaugą „MSN News“. Kaip teigė „MSN Product Management Group“ generalinio direktoriaus Bob Visse teigimu, kompanija ketina imtis tikrai didelio medijos projekto. Kaip praneša „Yahoo!“, žiniasklaidos priemonė „MSN News“ siūlys trumpų žinučių – nuo 300 iki 500 žodžių. Pranešimai bus pagrįsti informacijos agentūrų, tokių kaip „Reuters“ ir „Associated Press“, medžiaga bei nuosavais „MSN News“ informacijos šaltiniais.

Kiek žmonių dirbs naujoje žiniasklaidos priemonėje, „Microsoft“ nepraneša. Tikslus investicijų į projektą dydis taip pat neaiškus, tačiau kalbama apie kelis milijonus dolerių.

Naujienų projektas „MSN News“ pradėtas įgyvendinti tuo pat metu su tinklalapio msn.com atnaujinimu. MSN portalas – vienas iš pačių populiariausių interneto resursų visame pasaulyje, kurį aplanko apie 480 mln. žmonių per mėnesį. Šiuo metu jis optimizuojamas ir ruošiamas naujų „Microsoft“ produktų – „Windows 8“ ir „Internet Explorer 10“ – pasirodymui. Šie produktai turėtų būti pristatyti spalio 26 dieną.

Gandai apie tai, kad „Microsoft“ kuria savo žiniasklaidos priemonę, sklandė nuo šių metų vasaros. Liepą įmonė pardavė savo 50 proc. dalį naujienų svetainėje MSNBC, priklausančioje kompanijai „NBC Universal“. Iki tol bendrovės bendradarbiavo 16 metų.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »