„Microsoft“ pristatė sprendimą „Skype for Business“

Publikuota: 2015 m. balandžio 15 d. trečiadienis

Naujoji „Microsoft“ bendravimo ir bendradarbiavimo platforma „Skype for Business“, pakeisianti „Microsoft Lync“ sprendimą, tapo prieinama visiems naudotojams – iki šiol ji buvo siūloma bandymams ir testavimui. Naujoji platforma suvienys geriausias „Skype“ ir „Lync“ savybes, pradedant nuo „Skype“ išvaizdos ir baigiant „Lync“ saugumo sprendimais.

„Skype for Business“ pagelbės dar efektyviau darbuotis nepriklausomai ar esame biure, ar už jo ribų. Pavyzdžiui, integracija į „Office 365“ sprendimą padeda kolegas surasti „Outlook“ pašto programoje, rezervuoti laiką jų kalendoriuose ir pristatyti savo prezentaciją net iki 250 virtualaus susitikimo dalyvių, dalyvaujančių skambutyje“, – sako Andrejs Juščenko, „Microsoft Office“ produktų vadovas Baltijos šalims.

„Skype for Business“ pakeis „Lync“ dizainą ir taps panašesnė į daugelio naudojamą „Skype“ programėlę, tačiau išlaikys visas pagrindines „Lync“ savybes. Naudotojai galės siųsti žinutes, atlikti vaizdo ar garso skambučius, vesti virtualius susitikimus ir jų metu dalintis dokumentais bei rodyti prezentacijas. Vienu metu virtualiuose susitikimuose per savo išmaniuosius įrenginius ar interneto naršyklę galės dalyvauti iki 250 žmonių.

„Skype for Business“ per kelias atnaujinimų bangas taps prieinama „Office 365“ naudotojams iki gegužės mėnesio pabaigos ir visiškai pakeis dabar naudojamas „Lync Online“ bei „Lync 2013“ platformas.

Pristatomąjį „Skype for Business“ vaizdo klipą rasite čia.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »