Mokslininkai pataria nedrausti populiarių tinklalapių darbe

Publikuota: 2011 m. rugpjūčio 25 d. ketvirtadienis

Tinklalapių, nesusijusių su darbiniais reikalais, lankymas darbinių pertraukėlių metu padeda darbuotojams atgauti jėgas ir pagerinti darbo efektyvumą. Taip teigiama naujausio tyrimo, kurį atliko Singapūro universiteto mokslininkai, ataskaitoje.

Mokslininkai teigia, jog įvairių svetainių peržiūra darbe kur kas labiau veikia darbingumą nei asmeniniai skambučiai, tekstiniai pranešimai arba el. paštas. Ekspertai 96 studentus padalijo į tris grupes. Visų jų buvo paprašyta 10 minučių dirbti su tekstu pabraukiant jame visas raides „e“. Kitas 10 minučių vienai grupei buvo skirta paprasta užduotis, antrai buvo leista atsikvėpti, bet nenaršyti interneto, o trečiosios buvo paprašyta panaršyti internetą. Po to studentai vėl 10 minučių ieškojo tekste nurodytų raidžių.

Tyrimas parodė, jog efektyviausiai ir produktyviausiai dirbo ta grupė, kuriai buvo leista panaršyti per pertraukėlę internete. Be to, šios grupės nariai jautėsi mažiausiai pavargę ir labiausiai įsitraukė į darbo procesą.

Interneto naršymas davė geriausių rezultatų, nes žmonės paprastai aplanko tuos tinklalapius, kurie jiems patinka – tai tarsi užkąsti arba išgerti kavos. O mėgstama veikla padeda greičiau atgauti jėgas.

Išvadose mokslininkai teigia, kad darbdaviai neturėtų riboti darbuotojų prieigos prie nedarbinių tinklalapių, ir rekomenduoja specialiai skirti tam laiko darbo metu. 
 

Šaltinis: cnews.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

VU TVM teiks rekomendacijas Lietuvos kapitalo rinkos konkurencingumui didinti

Vilniaus Universiteto Tarptautinio verslo mokyklos (VU TVM) dėstytojai ir mokslininkai pradėjo šalies kapitalo rinkai ir visai visuomenei svarbų projektą – „Investicijų pritraukimo į Lietuvos kapitalo rinką“ mokslinį tyrimą. skaityti »

Šauniausi vaizdo žaidimai žiemos atostogoms

Šiuolaikiniai žaidimai gali prisidėti prie kasdieniam gyvenimui reikalingų įgūdžių formavimo: atsakomybės jausmo, loginio mąstymo, sprendimų priėmimo, reakcijos, kūrybiškumo ir greitos orientacijos. skaityti »

M. Zuckerbergas sukūrė dirbtinio intelekto sistemą

„Facebook“ vadovas pristatė dirbtinio intelekto sistemą, padedančią tvarkytis namuose. skaityti »

Japonai sužymės senjorus QR kodu

Japonijos kompanija „Iruma“ sukūrė nemokamą QR kodu pagrįstų žymių sistemą, kuri padės rasti atminties sutrikimais sergančius pasiklydusius žmones. skaityti »

Lietuvių studentų sukurta programėlė kamšys raštingumo spragas?

Šiaulių universiteto studentai trečiakursiai sukūrė mobiliesiems telefonams pritaikytą išmaniąją programėlę „Pažink ABC“. skaityti »

Kiek įmonėms kainuoja netinkamas IT ūkio valdymas?

IT infrastruktūros valdymo procesų optimizavimas suteikia daugybę privalumų – gali sumažinti veiklos sąnaudas ir padidinti bendrą įmonės kibernetinės apsaugos lygį. skaityti »

Tyrimas, kaip tautiečiai renkasi naują telefoną

Pagal kokius kriterijus tautiečiai renkasi naują telefoną? Kokioms techninės savybės svarbiausios? Kiek svarbi įrenginio spalva? skaityti »

Lietuviai žaidimų kūrėjai turi visus įgūdžius sėkmei pasiekti

Pasaulinės žaidimų rinkos augimas stebimas jau ne vienerius metus. Šiuo metu yra apie 2 milijardus žaidėjų ir prognozuojama, kad iki šių metų pabaigos žaidimų rinka atneš daugiau nei 90 milijardų JAV dolerių pajamų. skaityti »

„Dell EMC“ Baltijos šalyse vadovaus Pavol Varga

„Dell EMC“ bendrovės vadovu Šiaurės ir Rytų Europos šalyse buvo paskirtas Pavol Varga. skaityti »

Šiuolaikinė darbo vieta: Y kartai reikia pažangiausių technologijų

Sparčiai tobulėjant technologijoms, keičiasi ir darbuotojų poreikiai – moderniausia įranga aprūpinta darbo vieta šiandien tampa neatsiejamu patrauklaus darbdavio atributu. skaityti »

Įvertinti Vyriausybės planai informacinių technologijų srityje

Lietuvos verslo konfederacija (LVK) palankiai įvertino naujosios Vyriausybės, vadovaujamos Sauliaus Skvernelio, planus orientuotis į aukštųjų technologijų sritį, spartinti mokslo ir technologijų plėtros politiką, kurti naujas inovatyvias technologijas bei skatinti mokslo ir verslo bendradarbiavimą. skaityti »