Naujuose „Nokia“ telefonuose – dalijimosi turiniu paslauga „Slam“

Publikuota: 2012 m. lapkričio 27 d. antradienis

Mobiliųjų technologijų kompanija „Nokia“ pristatė du naujus mobiliuosius telefonus – nebrangius, tačiau galinčius puikiai naršyti ir bendrauti internete. „Nokia Asha 205“ ir „Nokia 206“ turi „Slam“ funkciją, kuri leis greitai dalintis norimu turiniu, o priklausomai nuo pasirinkto modelio, vartotojas telefone galės naudoti arba vieną, ar dvi mobiliojo operatoriaus SIM korteles.

Pristatyta „Slam“ funkcija leis greitai dalytis turiniu

„Nokia Asha 205“ ir „Nokia 206“ yra pirmieji Suomijos gamintojo modeliai, turintys „Slam“ funkciją. Ji leidžia vartotojams greitai ir patogiai dalintis daugialypės terpės (angl. multimedia) turiniu, pavyzdžiui nuotraukomis ar vaizdo įrašais, su netoliese esančiais draugais. „Slam“ veikia su dauguma „Bluetooth“ ryšio technologiją palaikančių telefonų, tačiau naudojant „Slam“ vartotojams nereikia prietaisų iš anksto suporuoti, taip pat nebūtina, kad kitas vartotojas taip pat turėtų telefoną su „Slam“* funkcija. Su naująja technologija, vos keliais paspaudimas vartotojai gali persiųsti norimą bylą į kitą prietaisą greičiau nei vien „Bluetooth“ ryšiu, tačiau tam nenaudojami interneto duomenys.

„Nauji „Nokia“ įrenginiai skirti socialinėje erdvėje superaktyviems vartotojams. Jie atras naujus būdus, kaip gali išreikšti savo asmenybę – dizainu, spalvomis ar novatoriškomis funkcijomis, tokiomis kaip „Slam“, – sakė „Nokia“ mobiliųjų telefonų padalinio vykdomasis viceprezidentas Timo Toikkanen. – Kaip ir tikimasi iš „Nokia“, bu telefonai yra sukonstruoti patikimai, iš kokybiškų medžiagų, ir turi pažangias interneto technologijas, kurios padės vartotojams sutaupyti.“

„Nokia Asha 205“: išskirtinai socialus telefonas

Išraiškingo dizaino „Nokia Asha 205“ telefonas turi visaženklę QWERTY klaviatūrą.  Šiame modelyje „Nokia“ taip pat įtaisė specialų „Facebook“ mygtuką, kuris bus patogus vartotojams, norintiems greitai pasiekti savo profilį „Facebook“ tinkle. Šis telefonas taip pat turi „eByddy Chat“ pokalbių programą, „Twitter“ ir yra suderintas su populiariomis el. pašto dėžutėmis, pvz. „Gmail“. Su „Nokia Asha 205“ vos keliais paspaudimas galima pasiekti savo socialinius tinklus.

„Nokia 206“: pritaikytas naudotis internetu

„Nokia 206“ turi klasikinę skaičių klaviatūrą ir 2,4 colių (6,1 cm) skersmens ekraną, kuris yra pakankamai didelis ir patogus naršyti po internetą, žaisti žaidimus ar susirašinėti su draugais. Tiesiai iš pradinio darbastalio vartotojai gali pasiekti „Facebook“ ir „Twitter“ tinklus. „Nokia 206“, kuris bus ryškios pasirinktos spalvos –  žydros, rožinės ar geltonos – korpusu, yra idealus ieškantiems patogaus ir pažįstamo valdymo, dailaus dizaino, bei mobiliojo interneto naudojimui pritaikyto telefono.

Abiejuose naujuose modeliuose įdiegta ir „Nokia Xpress Internet“ technologija, kuri naudoja interneto debesų galimybes tam, kad iki 90 proc. sumažintų mobiliaisiais tinklais siunčiamų duomenų kiekį ir taip leistų vartotojams sumažinti išlaidas duomenų perdavimo paslaugoms. Telefonuose taip pat yra „Nokia Nearby“ programėlė, kuri leidžia surasti netoliese esančias aktualias vietas – restoranus, prekybos centrus, bankomatus ir kitas.

Lietuvoje naujieji telefonai turėtų pasirodyti 2013 m. vasario ar kovo mėnesį ir kainuoti apie 250 litų.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »