„Oracle“ ataskaita – anksčiau, negu numatyta

Publikuota: 2012 m. birželio 19 d. antradienis

Pasaulinė programinės įrangos gamintoja kompanija „Oracle“ savo metinę finansinę ataskaitą publikavo dviem dienomis anksčiau, negu buvo numatyta. Tai privertė analitikus spėlioti, kokie gi tokio elgesio motyvai. Pristatyti rezultatai maloniai nustebino ekspertus, kuris spėjo, jog „Oracle“ tikisi savo ataskaita sumažinti įtampą, kilusią po pranešimų apie pardavimo vadovo atleidimą.

2011–2012 finansinių metų (jie baigėsi šių metų kovo 31 d.) IV ketvirtyje grynasis „Oracle“ pelnas išaugo 8 proc. – iki 3,5 mlrd. JAV dol. Anksčiau „Bloomberg“ apklausti analitikai prognozavo, jog vienos įmonės akcijos kaina sieks 79 centus, o ataskaita rodo aukštesnę – 82 centų – kainą.

Įmonės pajamos išaugo 1 proc. – iki 11 mlrd. dol. Šis rodiklis viršijo visus lūkesčius. Analitikų prognozėmis, ši suma turėjo siekti 10,89 mlrd. dol. Pardavimo pajamos prekiaujant naujomis programinės įrangos licencijomis – skaičius, rodantis ateities pasikeitimo kryptį – padidėjo 7 proc. ir pasiekė 4 mlrd. dol.

Kompanijos pardavimo vadovo pasitraukimas iš įmonės, ypač ketvirčio ir finansinių metų pabaigoje, dažnai įspėja apie prastus bendrovės finansinius rodiklius. Tačiau „Oracle“ atveju pardavimo vadovo atleidimas susijęs su tuo, kad jis kritikavo „Oracle“ prezidento bei padalinio („Sun Microsystems“) veiklą.

„Tai, ką jis kalbėjo apie savo vadovą ir apskritai apie visą kompaniją, žlugdo įmonės prestižą. Atėjo laikas įmonei visa tai sustabdyti“, – teigė UBS analitikas Brentas Tilas.  

Šaltinis: BFM.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »