„Pearson“ investuoja 89,5 mln. dol. į „Nook Media“

Publikuota: 2013 m. sausio 2 d. trečiadienis

Didžiausia pasaulyje žiniasklaidos grupė „Pearson“ pranešė už 89,5 mln. JAV dolerių ketinanti įsigyti 5 proc. antrinės „Barnes & Noble“ įmonės bendrovės „Nook Media“ įstatinio kapitalo. Kitas „Nook Media“ investuotojas – kompanija „Microsoft“, 2012 metų pavasarį pasirašiusi bendradarbiavimo su „Barnes & Noble“ sutartį ir pervedusi šiai 300 mln. dol. Remiantis šiuo susitarimu, visos transakcijos buvo baigtos spalį, o po to „Microsoft“ tapo 16,8 proc. „Nook Media“ įstatinio kapitalo valdytoja.

„Nook Media“ atsakinga už skaitmeninį bendrovės „Barnes & Noble“ verslą, įskaitant skaitytuvų ir planšečių „Nook“ leidybą bei skaitmeninių knygų kopijų per privačią interneto parduotuvę realizavimą. Be to, įmonė valdo 674 universitetinius knygynus Jungtinėse Amerikos Valstijose. „Pearson“ valdo „Financial Times“ ir leidybos namų „Penguin Group“ leidinius.

Pastaruoju metu „Nook Media“ patiria nuostolių, kuriuos „Barnes & Noble“ aiškina padidėjusiomis išlaidomis planšečių bei skaitytuvų gamybai dėl išaugusios konkurencijos iš „Amazon“ ir „Apple“ pusės.

Išsamesnės informacijos apie situaciją kompanija „Barnes & Noble“ pažadėjo sausio 3 dieną. Amerikiečių knygų pardavėjų išankstiniais duomenimis, publikuotais praėjusios savaitės pabaigoje, prieššventinis pardavimas buvo prastesnis, nei tikėtasi. Tad kažin ar „Barnes & Noble“ ataskaita gali įkvėpti investuotojams optimizmo.

 

 

Šaltinis: 3dnews.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Microsoft“ įsigijo „LiveLoop“

„Microsoft“ įsigijo bendrovę „LiveLoop“ ir jos technologiją, padedančią internete patogiai skelbti „PowerPoint“ pristatymus. skaityti »

„Cisco“ ir „Microsoft“ pavers perėjimą „į debesį“ paprastesniu

Šiuolaikiniai debesų sprendimai reikalauja ryšio tarp techninių ir programinių priemonių, saugyklų, tinklo resursų. Pristatydami rinkoje naują paslaugą, operatoriai susiduria su būtinybe valdyti sudėtingą ir brangiai kainuojančią infrastruktūros bei papildomų elementų integraciją. skaityti »

Išmanusis telefonas „LG Spirit“ – jau Lietuvoje

„LG Electronics“ (LG) Lietuvoje pristato telefoną „LG Spirit“ (modelis H440N). Telefonas turi LG flagmanams būdingas vartotojo sąsajos savybes, dizainą, programinės įrangos elementus ir funkcijas, tačiau išsiskiria vidutine, daugeliui prieinama kaina. skaityti »

„Microsoft“ stiprina bendradarbiavimo ryšius

Bendrovė „Microsoft“ neseniai paskelbė, kad operacinės sistemos „Windows“ programos „OneNote“, „Word“, „Excel“, „PowerPoint“ ir pranešimų paslauga „Skype“ bus įdiegtos į naujausius JAV technologijų bendrovės „Dell“ mobiliuosius įrenginius su „Android“ operacine sistema. skaityti »

„Dell“ tyrė technologijų įtaką darbui

Kompanija „Dell“, drauge su įmone „Intel“ atlikusi „Global Evolving Workforce“ tyrimą, paskelbė išvadas, susijusias su technologijų naudojimu darbo vietoje. Iš esmės tyrimas atsako į klausimą, kokį vaidmenį atlieka technologijos vykstant darbo vietų evoliucijai. skaityti »

HP pristato naują „daiktų interneto“ platformą

Kompanija „Hewlett-Packard“ (HP) pristato naują „daiktų interneto (angl. Internet of Things) platformą, kuri turėtų padėti ryšio ir komunalinių tarnybų operatoriams valdyti sudėtingas daviklių sistemas bei įrenginių „bendravimo“ programas. skaityti »

„Microsoft“ siūlo naują vaizdo konferencijų programą

Bendrovė „Microsoft“ neseniai paskelbė išleidusi naujos kartos vaizdo konferencijų ir momentinių pranešimų programinę įrangą – „Skype for Business“ (liet. „Skype“ verslui), skirtą „Office 365“ naudotojams. skaityti »

HTC vadove paskirta Cher Wang

HTC korporacijos vadovybė paskyrė naują kompanijos vadovę. Ja tapo Valdybos pirmininkė ir viena HTC įkūrėjų Cher Wang. skaityti »

Debesų sprendimų rinka 2014 metais augo

Tyrimų bendrovės „Synergy Research Group“ duomenimis, debesų technologijos infrastruktūrų plėtros srityje lyderiauja „Cisco“ ir „Hewlett-Packard“ (HP). skaityti »

„Microsoft“ atsisakys prekės ženklo „Internet Explorer“

Programinės įrangos gamintojos „Microsoft“ rinkodaros vadovas Chrisas Capossela renginyje „Microsoft Convergence“ oficialiai patvirtino, kad bendrovė atsisakys prekės ženklo „Internet Explorer“. skaityti »