Per pirmąjį pardavimo savaitgalį „Apple“ pardavė beveik milijoną planšetinių kompiuterių „iPad 2“ – šis skaičius viršija pirmosios „iPad“ versijos, pasirodžiusios praėjusių metų balandį, pardavimą.
Per pirmąjį pardavimo savaitgalį „Apple“ pardavė beveik milijoną planšetinių kompiuterių „iPad 2“ – šis skaičius viršija pirmosios „iPad“ versijos, pasirodžiusios praėjusių metų balandį, pardavimą.
„Mūsų nenustebino faktas, jog per pirmąjį savaitgalį parduota beveik milijonas „iPad 2“, – teigė kompanijos „Wedbush Securities“ analitikas Skotas Saterlandas (Scott Sutherland).
Parduotuvė „Best Buy“ jau po dešimties prekybos minučių pritrūko naujųjų planšetinių kompiuterių.
„Global Equities Research“ analitikas Tripas Čaudrei (Trip Chowdhry) teigė, jog „Apple“ pardavė tris kartus daugiau naujųjų įrenginių nei pernai pasirodžiusi pirmoji „iPad“ versija. Dauguma ekspertų prognozavo, jog pirmąjį savaitgalį „iPad 2“ pardavimas sieks 350–400 tūkst. vienetų.
Kalbant apie naujojo įrenginio pirkėjus, tai 60 proc. jų jau turi „iPad“ pirmąją versiją, 40 proc. pirmą kartą perką „iPad“. 100 proc. naujųjų pirkėjų jau yra įsigiję bent vieną „Apple“ gaminį.