Praėjusiais metais amerikiečiai žaidimams išleido mažiau

Publikuota: 2011 m. sausio 17 d. pirmadienis

Šaltinis: www.itbaze.lt

Bendrovė NPD įvertino JAV žaidimų industrijos apimtis praėjusiais metais. Per 12 mėnesių kompiuteriniams žaidimams, konsolėms ir panašioms prekėms amerikiečiai išleido 18,6 milijardo dolerių, tai 6 proc. mažiau nei 2009 metais, kai šioms prekėms buvo skirta 19,7 milijono dolerių. 2008–ais pardavimai siekė 21,4 milijardo dolerių.

Konsolių paklausa gruodį sumažėjo 16 proc. – iki 1,84 milijardo dolerių. Per metus jų buvo parduota už 6,29 milijardo dolerių, tai 13 proc. mažiau nei 2009 metais.

Gruodį buvo parduota 2,5 milijono žaidimų konsolių „Nintendo DS“, o per visus metus – 8,5 milijono vienetų. Per praėjusį mėnesį JAV gyventojai įsigijo 2,36 milijono „Nintendo Wii“, 1,9 milijono „Microsoft Xbox 360“ ir maždaug 1,2 milijono „Sony PlayStation 3“ konsolių.

Pinigine išraiška žaidimų paklausa sumažėjo 5 proc. Gruodį kompiuterinių žaidimų buvo parduota už 2,53 milijardo, o per visus praėjusius metus – už 10,1 milijardo dolerių. Sėkmingiausiais praėjusių metų projektais tapo šaudyklė „Call of Duty: Black Ops“, amerikietiško futbolo simuliatorius „Madden NFL 11“, pirmojo asmens šaudyklė „Halo: Reach“, bei žaidimai „New Super Mario Bros“ ir „Red Dead Redemption“.

O štai aksesuarų gruodį buvo parduota 10 proc. daugiau ir 13 proc. daugiau per visus praėjusius metus. Jiems atitinkama buvo išleista 823 milijonai ir 2,93 milijardo dolerių.



Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Microsoft“ sukūrė nemokamą programėlę silpnaregiams

„Microsoft“ sukūrė nemokamą mobilią programėlę „Seeing AI“ silpnaregiams, kuri analizuoja vaizdo kameros informaciją ir pasakoja balsu, ką mato aplink. skaityti »

Skaitmeninė evoliucija: kokios šalys lyderiauja?

Flečerio mokykla ir „Mastercard“ atliko tyrimą ir paskelbė ataskaitą „Skaitmeninės evoliucijos indeksas 2017 metais“, kurioje vertinami šalių pasiekimai skaitmeninės ekonomikos srityje. skaityti »

18 proc. elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami

Elektronikos platintojų asociacijos (EPA) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 18 proc. visų laikomų elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami. skaityti »

Pristatytas įrankis, pakeisiantis šiandieninę skaitmeninę ekonomiką

Neseniai „Dell EMC“ užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad organizacijos, kurios IT transformacijai skiria daug dėmesio, į IT žiūri kaip į konkurencinį pranašumą septynis kartus dažniau. skaityti »

Vairuotojų dėmesiui: 4 išmanūs sprendimai saugiam eismui

Pasirodo, eismo saugumo sprendimai gimsta ne tik automobilių gamyklose, bet ir išmaniųjų telefonų gamintojų dirbtuvėse. skaityti »

Sukurtas trimatis infraraudonųjų spindulių veido skeneris

Bendrovė „Morpho“ išleido naują biometrijos terminalą „3D Face Reader“, skirtą identifikuoti darbuotojus, skenuojant jų veidus. skaityti »

Elektroninės komercijos naujienos: siuntas pristatantys dronai ir auganti Kinijos galia

Elektroniniai verslai smarkiai keičia ne tik mažmeninės prekybos, bet ir logistikos sektorių. Kas ir kaip mums pristatinės mūsų internetinius pirkinius ir kas mums parduos prekes? skaityti »

Augantis kompiuterinių žaidimų įrangos pardavimas skatina inovacijas

Viename seniausių ir didžiausių žaidimams skirtų renginių pasaulyje „Electronic Entertainment Expo“ (E3) pristatyta daugybė naujų kompiuterinių žaidimų ir jiems skirtos techninės įrangos. skaityti »

„Microsoft“ pristatė klaviatūrą su įtaisytu pirštų atspaudų skeneriu

Klaviatūra panaši į pirmtakę „Surface Keyboard“, tačiau turi atskirą mygtuką su jutikliu „Fingerprint ID“, kuris geba pažinti naudotoją. skaityti »

Saulėtekio slėnyje kuriamos aukštosios technologijos Silicio slėniui

Saulėtekio slėnyje Vilniuje įsikūręs Fizinių ir technologijos mokslų centras bendradarbiauja su Silicio slėnio kompanija „Lam Research Corporation“. skaityti »