Prekyboje pasirodė nauja „Adobe“ paketo versija

Publikuota: 2012 m. gegužės 7 d. pirmadienis

Gegužės 7 d. „Adobe Systems“ pradėjo pardavinėti „kūrybinių“ programų „Creative Suite 6“ paketą.

Paketą sudaro naujausios grafinio redaktoriaus „Photoshop“, leidybinės sistemos „InDesign“, vektorinės grafikos redaktoriaus „lllustrator“, HTML redaktoriaus „Dreamweaver“, vaizdo medžiagos montavimo priedo „Adobe Premiere Pro“ ir „Flash Professional“ priedo kurti multimedijos turinį versijos.

Pasirodys keturios „Creative Suite 6“ versijos. Iš jų didžiausia „Master Collection“ JAV kainuoja 2599 dolerių ir yra 16-os programų. „Production Premium“ ir „Design & Web Premium“ įvertintos 1899 doleriais, o keturių programų „Design Standard“ – 1299 doleriais.

„Creative Suite 6“ programas galima įsigyti ne tik kaip vieną paketą, bet ir atskirai. Ankstesnės versijos „Creative Suite“ savininkai gali įsigyti atnaujinimą – jis atsieis pigiau nei pilna versija.

„Adobe“ taip pat „Creative Suite 6 pardavinės“ abonentams. Jei vartotojas perka metų prenumeratą, per mėnesį programa iš paketo jam atsieis 49,99 dolerius per mėnesį. Pardavimų paslauga abonentams „Creative Cloud“ pradės veikti nuo gegužės 11 dienos.

Šaltinis: Lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Photoshop“ perkelta į telefonus

„Adobe Systems“ pristatė išmaniesiems telefonams skirto fotoredaktoriaus „Photoshop Touch“ versiją. Anksčiau šią programą galėjo įsidiegti tik planšečių savininkai. skaityti »

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »