„Prestigio“ pristato dviejų kortelių išmanųjį telefoną

Publikuota: 2013 m. vasario 18 d. pirmadienis

Neseniai pristatytas „Prestigio“ išmanusis telefonas „MultiPhone 4020 DUO“, kainuojantis vos 370 litų, išvaizda ir funkcijų gausa nenusileidžia populiariausių gamintojų modeliams.

Telefoną valdo praktiškai nemodifikuota „Android“ sistemos versija (Android OS 2.3 Gingerbread programinė įranga). Kaip ir kitų „Prestigio“ modelių, pagrindinis telefono privalumas – dviejų SIM kortelių palaikymo galimybė. Be to, ypač greitas 3G ryšio palaikymas, galimybė naudotis Wi-Fi, Bluetooth ir GPS funkcijomis. Telefone integruotas 1 GHz spartos procesorius, 4GB išorinė microSD kortelė ir 512MB operatyvinė atmintis, kuri suteikia pakankamai lengvą ir spartų naudojimąsi.

„Prestigio MultiPhone 4020 DUO“ integruota 5 MP (2048x1536 taškų) fotokamera su autofokusavimo galimybe. Telefono 4 colių ekranas užtikrina patogią nuotraukų peržiūrą ir naršymą internete. Šis išmanusis telefonas leidžia naudoti net iki 32 GB papildomą atminties kortelę, taip pat palaiko daugybę audio formatų, MS Office, pdf bei kitas programas.

Norintys turės galimybę atsisiųsti ir kitas juos dominančias programėles – jų „Google Play“ parduotuvėje yra daugiau nei 600 tūkst.

Telefonas išleistas 2012 m. III ketvirtį, taigi dar yra pakankamai naujas mobilių telefonų rinkoje. Šis išmanusis telefonas tikrai puikus įrenginys visiems, kurie nori gauti gerą produktą už prieinamą kainą.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »