Rytų Europoje auga mokamos TV operatorių pajamos

Publikuota: 2016 m. balandžio 5 d. antradienis

Nepaisant to, kad mokamos televizijos (TV) naudotojų skaičius Rytų Europoje per metus išauga ne daugiau nei vienu milijonu, mokamos TV operatorių pajamos 2015–2021 metais išaugs 9,9 proc. ir pasieks 5 970 mln. JAV dolerių.

Tokios prognozės pateikiamos ataskaitos „Digital TV Eastern Europe Forecasts“ šeštajame leidime. Visgi „Digital TV Research“ vertinimu, mokamos TV operatorių pajamos 2010–2015 metais išaugo 27 proc. Taigi, greitas šio laikotarpio pajamų augimas baigėsi.

2016–2021 metais mokamą TV pasirinks dar 16 tūkst. naudotojų 22-ose pasaulio šalyse. O bendras naujų klientų skaičius sieks iki 80,05 mln.

Beje, didžioji dalis pajamų augs analoginės kabelinės televizijos naudotojams pasirinkus skaitmenines platformas. Nuo 2010 iki 2020 metų pajamos iš mokamos skaitmeninės televizijos išaugs 3 mlrd. dol. ir pasieks 5 770 mlrd. dol. Augimas sieks 32 proc., arba 1,4 mlrd. dol.

2021 metais mokamą TV naudos 62,3 proc. namų ūkių (minėtose 22 šalyse). 2010 metų pabaigoje šis rodiklis siekė 48 proc., o 2015 metais – 62 proc. Tai reiškia, kad mokamos televizijos naudotojų skaičius 2010–2021 metais išaugs 20-ia mln.

 

Šaltinis: era-tv.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

IPTV europiečiai naudojasi daugiau nei palydovine televizija

Mokamos TV paslaugos Vakarų Europoje vis labiau populiarėja. Numatoma, kad 2020 metais jos išaugs nuo 56,7 proc. iki 60,4 proc. skaityti »

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »