Didžiausios pasaulyje televizorių gamintojos „Samsung“ ir „Sony“ ėmė raginti prekybininkus mažinti minėtų įmonių produkcijos kainas.
Didžiausios pasaulyje televizorių gamintojos „Samsung“ ir „Sony“ ėmė raginti prekybininkus mažinti minėtų įmonių produkcijos kainas. Taip įmonės nori išlaikyti stabilų pelną ir sutrukdyti stambiems prekeiviams konkuruoti su el. prekybos atstovais.
Televizorių pardavimas pastaruoju metu sumažėjo. Nepadėjo net sumažintos televizorių su didesniais ekranais kainos. Tad tokia dviejų kompanijų iniciatyva gali būti labai rizikinga, nes pirkimas gali dar labiau sumažėti.
Visgi kai kurie pardavėjai džiaugiasi vykstančiais pasikeitimais, nes konkurencija pasitelkus kainas pastaruoju metu tapo itin stipri ir pelnas nedžiugina net prekiaujančiųjų prabangiais įrenginiais.
„Samsung“ ir „Sony“ tokios politikos ėmėsi praėjusį mėnesį. Labai tikėtina, kad jos gali net nutraukti rinkodarai skirtas lėšas arba ir visai sustabdyti tiekimą, jei pardavėjas nesutiks su naujomis sąlygomis.
Iš kitos pusės LG, „Panasonic“ ir „Sharp“ tokios politikos nevykdo ir neturi jokių kainos apribojimų, tad „Samsung“ ir „Sony“ gali paprasčiausiai pralaimėti konkurencinėje kovoje. Bet tai jau parodys laikas.