„Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas reklamai

Publikuota: 2013 m. kovo 13 d. trečiadienis

Apie tai, kad „Samsung“ skiria vis daugiau išlaidų reklamai, žiniasklaida pranešė jau ne kartą. Visgi iki šiol jokių konkrečių skaičių nebuvo paskelbta.

Tuo metu tyrimų agentūra „Kantar Media“ suskaičiavo, kad 2012 metais Pietų Korėjos korporacija skyrė reklamai JAV spaudoje ir televizijoje, reklaminiams skydams ir reklamjuostėms internete 401 mln. dolerių. Tai 323 mln. daugiau nei metais anksčiau.

Analogiškas „Apple“ biudžetas tuo pat laikotarpiu išaugo nuo 253 iki 333 mln. dolerių. Kompanija HTC 2012 metais reklamai nepagailėjo 46 mln. dolerių (2011 metais – 124 mln. dol.). Mobiliųjų telefonų gamintojų, skiriančių reklamai daugiausia lėšų, penketuke dar yra tokios įmonės kaip „BlackBerry (35 mln. dol.) ir „Nokia“ (13 mln. dol.).

Tinklo operatorių atstovų teigimu, „Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas ne medijos reklamai (įvairios akcijos, reklama prekybos centruose ir pan.). Korėjos korporacija reklamai skiriamas investicijas laiko prioritetinėmis konkurencinėje kovoje su „Apple“ išmaniųjų telefonų rinkoje.

Šiuo metu „Samsung“ tęsia reklaminę kampaniją, skirtą išmaniajam telefonui „Galaxy S IV“. Jau parodyta keletą vaizdo klipų, keliančių susidomėjimą artėjančia naujiena, kuri bus pristatyta kovo 14 dieną.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Google+“ pradės automatiškai apdoroti nuotraukas

Socialinio tinklo „Google+“ kūrėjai įdiegė visavertę automatinę nuotraukų apdorojimo sistemą. skaityti »

„BlackBerry“ pristatė išmanųjį telefoną „Q5”

Kompanijos „BlackBerry“ kasmetėje konferencijoje „BlackBerry Live 2013” pristatytas išmanusis telefonas „Q5”. skaityti »

„Canon“ pristato naują perdirbtų daugiafunkcinių įrenginių seriją

„Canon Europe“, vaizdavimo sprendimų namams ir verslui lyderių, išleidžia keturis perdirbtus A3 formato daugiafunkcinių įrenginių (MFD) modelius: nespalvinius „iR3025Ne“, „iR3045Ne“, „iR5065Ne“ ir spalvinį „IRC3580Ne“. skaityti »

„BlackBerry Messenger“ žinučių tarnyba atkeliaus į „iPhone“ ir „Android“ telefonus

Kompanija „BlackBerry“ pranešė, kad šią vasarą populiari žinučių tarnyba „BlackBerry Messenger“ (BBM) atkeliaus į „iPhone“ ir „Android“ išmaniuosius telefonus. skaityti »

„Archos ChefPad“ sukūrė „virtuvinę“ planšetę

Prancūzijos kompanija „Archos“ anonsavo naują planšetę „ChefPad“, skirtą virėjams ir ruošti maistą mėgstančioms namų šeimininkėms. skaityti »

„Nokia“ pristato „Lumia 925“ metaliniu korpusu

„Nokia“ pristatė „Lumia 925“ – atnaujintą geriausio savo modelio versiją. Tai bus pirmasis bendrovės „Lumia“ serijos telefonas, gaminamas su metalinėmis korpuso detalėmis. skaityti »

„Canon“ pristato universalų teleobjektyvą

„Canon“ pristatė L serijos gaminį „EF 200-400mm f/4L IS USM Extender 1.4x“ teleobjektyvą. Šis gaminys papildė didelio židinio nuotolio teleobjektyvų asortimentą nauja kategorija. skaityti »

„Sony“ anonsavo po vandeniu filmuojantį išmanųjį telefoną

Kompanija „Sony“ pristatė išmanųjį telefoną „Xperia ZR“, gebantį fotografuoti ir filmuoti „Full HD“ vaizdus po vandeniu. skaityti »

„Lenovo“ tris kartus padidins išmaniųjų telefonų gamybą

Kompanijos „Lenovo“ vadovybė mano, kad jai būtina susitelkti į išmaniųjų telefonų gamybą. 2013 finansiniais metais kompanija privalo pasaulio rinkai pateikti iki 60 mln. vienetų. skaityti »

Kiekvienas „iTunes“ vartotojas kasmet vidutiniškai išleidžia 40 JAV dolerių

Elektroninės parduotuvės „iTunes“ vartotojas kasmet skaitmeniniam turiniui išleidžia apie 40 JAV dolerių (per 100 litų), skelbiama remiantis tyrimų agentūros „Asymco“ tyrimo duomenimis. skaityti »