„Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas reklamai

Publikuota: 2013 m. kovo 13 d. trečiadienis

Apie tai, kad „Samsung“ skiria vis daugiau išlaidų reklamai, žiniasklaida pranešė jau ne kartą. Visgi iki šiol jokių konkrečių skaičių nebuvo paskelbta.

Tuo metu tyrimų agentūra „Kantar Media“ suskaičiavo, kad 2012 metais Pietų Korėjos korporacija skyrė reklamai JAV spaudoje ir televizijoje, reklaminiams skydams ir reklamjuostėms internete 401 mln. dolerių. Tai 323 mln. daugiau nei metais anksčiau.

Analogiškas „Apple“ biudžetas tuo pat laikotarpiu išaugo nuo 253 iki 333 mln. dolerių. Kompanija HTC 2012 metais reklamai nepagailėjo 46 mln. dolerių (2011 metais – 124 mln. dol.). Mobiliųjų telefonų gamintojų, skiriančių reklamai daugiausia lėšų, penketuke dar yra tokios įmonės kaip „BlackBerry (35 mln. dol.) ir „Nokia“ (13 mln. dol.).

Tinklo operatorių atstovų teigimu, „Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas ne medijos reklamai (įvairios akcijos, reklama prekybos centruose ir pan.). Korėjos korporacija reklamai skiriamas investicijas laiko prioritetinėmis konkurencinėje kovoje su „Apple“ išmaniųjų telefonų rinkoje.

Šiuo metu „Samsung“ tęsia reklaminę kampaniją, skirtą išmaniajam telefonui „Galaxy S IV“. Jau parodyta keletą vaizdo klipų, keliančių susidomėjimą artėjančia naujiena, kuri bus pristatyta kovo 14 dieną.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

IT ekspertė: startuolių jau gana, verčiau išmokykime vaikus gyventi su technologijomis

Savo kasdienybę sunkiai įsivaizduojame be informacinių technologijų (IT), tačiau ne visada teisingai suvokiame jų vietą gyvenime – technologijos nebėra vien darbo priemonė. skaityti »

„Microsoft“ siekia atsikratyti popieriaus

Nepaisant to, kad gyvename technologijų amžiuje, kiekviename biure ant stalo vis dar tebestovi šūsnys popierių. skaityti »

„Dell“ pristatė naują biudžetinės klasės žaidimų kompiuterį

Pasaulyje sparčiai populiarėjant kompiuterinių žaidimų kultūrai, nešiojamųjų žaidimų kompiuterių rinka – aukštumose. skaityti »

„Samsung Electronics“ paskelbia „Galaxy Note7“ incidentų priežastį

Po kelis mėnesius trukusių išsamių tyrimų, šiandien DJ Koh, „Samsung Electronics“ kompanijos prezidentas mobiliųjų komunikacijų verslui, spaudos konferencijoje pateikė „Galaxy Note7“ tyrimo išvadas bei planuojamas prevencines priemones. skaityti »

„Intel“ sukūrė daiktų interneto platformą mažmeninei prekybai

„Intel“ vadovas Brajanas Kžaničius pristatė naują platformą „Responsive Retail Platform“, skirtą sujungti mažmeninei prekybai naudojamoms įvairioms daiktų interneto technologijoms į vieną sprendimą. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ paskelbė apie naują televizijos plėtros etapą

„Cisco Systems Inc.“ atidarė laboratoriją „Infinite Video Platform Labs“, kurioje „Infinite Video“ sprendimo užsakovai iš įvairių šalių kartu spręs, kokią televiziją ateityje matys žiūrovai. skaityti »

Vandeniui atsparus išmanusis laikrodis „Samsung Gear S3“ jau Lietuvoje

Naujausią išmanųjį laikrodį „Samsung Gear S3“ nuo šiandien galima įsigyti ir Lietuvoje. skaityti »

„Apple“ – inovatyviausių bendrovių lyderė

„Apple“ vėl tapo 50-ies inovatyviausių pasaulio bendrovių lydere. skaityti »

„Yahoo!“ pakeis pavadinimą

Netrukus įsigalios „Verizon Communications“ sutartis, pagal kurią jai pereis didžioji „Yahoo!“ verslo dalis. skaityti »

„Samsung“ dėvimi įrenginiai nuo šiol suderinami ir su „iOS“

Nuo šiol visi naujausi „Samsung“ dėvimi išmanieji prietaisai yra suderinami su „iOS“ operacine sistema. skaityti »