„Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas reklamai

Publikuota: 2013 m. kovo 13 d. trečiadienis

Apie tai, kad „Samsung“ skiria vis daugiau išlaidų reklamai, žiniasklaida pranešė jau ne kartą. Visgi iki šiol jokių konkrečių skaičių nebuvo paskelbta.

Tuo metu tyrimų agentūra „Kantar Media“ suskaičiavo, kad 2012 metais Pietų Korėjos korporacija skyrė reklamai JAV spaudoje ir televizijoje, reklaminiams skydams ir reklamjuostėms internete 401 mln. dolerių. Tai 323 mln. daugiau nei metais anksčiau.

Analogiškas „Apple“ biudžetas tuo pat laikotarpiu išaugo nuo 253 iki 333 mln. dolerių. Kompanija HTC 2012 metais reklamai nepagailėjo 46 mln. dolerių (2011 metais – 124 mln. dol.). Mobiliųjų telefonų gamintojų, skiriančių reklamai daugiausia lėšų, penketuke dar yra tokios įmonės kaip „BlackBerry (35 mln. dol.) ir „Nokia“ (13 mln. dol.).

Tinklo operatorių atstovų teigimu, „Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas ne medijos reklamai (įvairios akcijos, reklama prekybos centruose ir pan.). Korėjos korporacija reklamai skiriamas investicijas laiko prioritetinėmis konkurencinėje kovoje su „Apple“ išmaniųjų telefonų rinkoje.

Šiuo metu „Samsung“ tęsia reklaminę kampaniją, skirtą išmaniajam telefonui „Galaxy S IV“. Jau parodyta keletą vaizdo klipų, keliančių susidomėjimą artėjančia naujiena, kuri bus pristatyta kovo 14 dieną.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Tiems, kuriems reikia tik telefono: „Coolpad Porto S“ apžvalga

Ar dažnai susimąstote, kiek vis dėlto mes mažai žinome apie tai, kas vyksta pasaulyje? Štai pavyzdžiui, menkai Lietuvoje žinoma kinų kompanija „Coolpad“ iš tikrųjų įeina į daugiausiai pasaulyje parduodančių išmaniųjų telefonų gamintojų TOP 5. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ keičia požiūrį į vaizdo turinio platinimą

Tikimasi, kad „Cisco Systems Inc.“ debesų technologija pagrįstos naujovės padės užsakovams geriau susipažinti su artėjančia debesijos era, kai keičiami vaizdo turinio pristatymo ir peržiūros būdai. skaityti »

„Samsung“ sukūrė akis apsaugančią programėlę

Kompanija „Samsung“ pristatė programėlę „Samsung Safety Screen“ padedančią vaikams ir suaugusiems, pasirinkti tinkamiausią žiūrėjimo į mobiliojo įrenginio ekraną atstumą ir taip leidžiančią apsaugoti savo akis. skaityti »

„Canon“ įteikti penki apdovanojimai

„Canon“ paskelbė apie bendrovei įteiktus penkis apdovanojimus, skiriamus vienos iš pirmaujančių pasaulyje fotografijos ir žiniasklaidos asociacijų „Technical Image Press Association“ (TIPA). skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ padės „Hyundai“ kurti išmaniuosius automobilius

Pietų Korėjos įmonė „Hyundai Motor“ ir Amerikos tinklo įrangos gamintoja „Cisco Systems Inc.“ pasirašė susitarimą dėl prijungtų automobilių technologijų diegimo. skaityti »

Bendrovė „Apple“ atnaujino „MacBook“ kompiuterius

Nauji „MacBook“ išsiskirs naujesniu procesoriumi, ilgiau tarnaujančia baterija ir naujomis spalvomis. skaityti »

Pristatytas naujas išmanusis telefonas – „ZTE Nubia Z11 Mini“

Kinijos bendrovė ZTE pristatė naują išmanųjį telefoną „Nubia Z11 Mini“. skaityti »

2016-ieji bus virtualios realybės proveržio metai

Virtualios realybės įrenginiams tampant vis labiau prieinamiems bei atsirandant daugiau jiems pritaikyto kokybiško turinio, kyla klausimas, kokiose srityse ji bus naudinga labiausiai? skaityti »

Nauji DELL „Precision“ modeliai – darbui su virtualios realybės sistemomis

Bendradarbiaudama su techninės ir programinės įrangos kūrėjais, „Dell“ pristatė atnaujintas „Precision“ modelio darbo stotis (angl. workstations), kurios yra optimizuotos darbui su virtualios realybės (VR) turiniu bei palaiko profesionalams skirtą, trečių šalių sukurtą, programinę įrangą. skaityti »

Lietuvoje pasirodys „Coolpad“ išmanusis telefonas

Kinijos išmaniųjų telefonų gamintojas „Coolpad“ neseniai paskelbė naują išmanųjį telefoną –„Coolpad Porto S“. skaityti »