„Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas reklamai

Publikuota: 2013 m. kovo 13 d. trečiadienis

Apie tai, kad „Samsung“ skiria vis daugiau išlaidų reklamai, žiniasklaida pranešė jau ne kartą. Visgi iki šiol jokių konkrečių skaičių nebuvo paskelbta.

Tuo metu tyrimų agentūra „Kantar Media“ suskaičiavo, kad 2012 metais Pietų Korėjos korporacija skyrė reklamai JAV spaudoje ir televizijoje, reklaminiams skydams ir reklamjuostėms internete 401 mln. dolerių. Tai 323 mln. daugiau nei metais anksčiau.

Analogiškas „Apple“ biudžetas tuo pat laikotarpiu išaugo nuo 253 iki 333 mln. dolerių. Kompanija HTC 2012 metais reklamai nepagailėjo 46 mln. dolerių (2011 metais – 124 mln. dol.). Mobiliųjų telefonų gamintojų, skiriančių reklamai daugiausia lėšų, penketuke dar yra tokios įmonės kaip „BlackBerry (35 mln. dol.) ir „Nokia“ (13 mln. dol.).

Tinklo operatorių atstovų teigimu, „Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas ne medijos reklamai (įvairios akcijos, reklama prekybos centruose ir pan.). Korėjos korporacija reklamai skiriamas investicijas laiko prioritetinėmis konkurencinėje kovoje su „Apple“ išmaniųjų telefonų rinkoje.

Šiuo metu „Samsung“ tęsia reklaminę kampaniją, skirtą išmaniajam telefonui „Galaxy S IV“. Jau parodyta keletą vaizdo klipų, keliančių susidomėjimą artėjančia naujiena, kuri bus pristatyta kovo 14 dieną.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

HTC „Vive Pre“ naikins ribas tarp virtualaus ir realaus pasaulio

Bendrovė HTC pristatė patobulintą „Vive“ virtualiosios realybės sistemą žengdama didelį žingsnį link virtualios realybės pristatymo masinėms rinkoms link. skaityti »

Dirbtinis intelektas perspės apie sumažėsiantį cukraus kiekį kraujyje ir padės robotui kalbėtis

Ateis diena, kai daugumą sprendimų – nuo to, ką dėsime į lėkštę pusryčiams iki to, kuria kryptimi vystyti verslą – priimsime pasikonsultavę su į žmogų panašiu kompiuteriu. Tokią ateitį didžiausioje pasaulyje technologijų parodoje CES pristatė IBM vadovė Ginni Rometty. skaityti »

Lietuvoje bus prekiaujama išmaniuoju telefonu „LG K4 4G“

Naująjį LG K serijos išmanųjį telefoną „K4 4G“ bus galima įsigyti ir Lietuvoje. Telefonas pasižymės aukštos klasės funkcionalumu ir prieinama kaina. skaityti »

Keisis „Facebook“ naujienų srautas

Nuo šiol „Facebook“ naujienų sraute dominuos pranešimai, kuriuos naudotojai dažniau norės matyti, komentuoti, pasidalinti, ar paspausti „patinka“. skaityti »

„Microsoft“ pristatė naują hibridinio debesies platformą „Azure Stack“

„Microsoft“ pristatė „Azure Stack“ bandomąją versiją – tai nauja hibridinio debesies platforma, leidžianti bendrovėms naudotis „Azure“ paslaugomis tiesiai iš nuosavų, privačių duomenų centrų. skaityti »

Socialinių tinklų karta: ką jie turi, ko neturėjo kiti?

Šiandien vos į mokyklą pradėję vaikščioti vaikai čia jau turi susikūrę savo paskyras ir aktyviai jomis naudojasi. Tačiau kokias iš tiesų galimybes tai suteikia jaunimui? skaityti »

Iššūkiai asmens duomenų apsaugai 2016-aisiais

Kaip rodo Eurobarometro apžvalga, asmens duomenų apsauga yra labai svarbi ES gyventojams: 7 iš 10 teigia, kad jų sutikimas būtinas visais atvejais prieš renkant duomenis ir yra susirūpinę, jog asmens duomenys naudojami kitais nei rinkimo metu nurodytais tikslais. skaityti »

2016 metų prognozės technologijų, žiniasklaidos ir telekomunikacijų sektoriui

Tarptautinė audito ir konsultacijų įmonė „Deloitte“ paskelbė technologijų, žiniasklaidos ir telekomunikacijų sektoriaus prognozes 2016 metams. skaityti »

Kokios pagrindinės „Google“ tendencijos vyraus 2016 metais?

Jeigu savo verslo neįsivaizduojate be interneto pagalbos, Jums keletą patarimų duos interneto rinkodaros lektorė Evelina Tamulaitienė. skaityti »

LG paskelbta tarp atsakingiausių bendrovių pasaulyje

„LG Electronics“ (LG) paskelbta tarp atsakingiausių tarptautinių bendrovių pasaulyje. Sąrašą kasmet sudarantis žurnalas „Corporate Knights“ LG vardą į bendrovių šimtuką įtraukia trečius metus iš eilės. skaityti »