„Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas reklamai

Publikuota: 2013 m. kovo 13 d. trečiadienis

Apie tai, kad „Samsung“ skiria vis daugiau išlaidų reklamai, žiniasklaida pranešė jau ne kartą. Visgi iki šiol jokių konkrečių skaičių nebuvo paskelbta.

Tuo metu tyrimų agentūra „Kantar Media“ suskaičiavo, kad 2012 metais Pietų Korėjos korporacija skyrė reklamai JAV spaudoje ir televizijoje, reklaminiams skydams ir reklamjuostėms internete 401 mln. dolerių. Tai 323 mln. daugiau nei metais anksčiau.

Analogiškas „Apple“ biudžetas tuo pat laikotarpiu išaugo nuo 253 iki 333 mln. dolerių. Kompanija HTC 2012 metais reklamai nepagailėjo 46 mln. dolerių (2011 metais – 124 mln. dol.). Mobiliųjų telefonų gamintojų, skiriančių reklamai daugiausia lėšų, penketuke dar yra tokios įmonės kaip „BlackBerry (35 mln. dol.) ir „Nokia“ (13 mln. dol.).

Tinklo operatorių atstovų teigimu, „Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas ne medijos reklamai (įvairios akcijos, reklama prekybos centruose ir pan.). Korėjos korporacija reklamai skiriamas investicijas laiko prioritetinėmis konkurencinėje kovoje su „Apple“ išmaniųjų telefonų rinkoje.

Šiuo metu „Samsung“ tęsia reklaminę kampaniją, skirtą išmaniajam telefonui „Galaxy S IV“. Jau parodyta keletą vaizdo klipų, keliančių susidomėjimą artėjančia naujiena, kuri bus pristatyta kovo 14 dieną.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Sukurtas planšetinis kompiuteris, skirtas neregiams

Šių metų birželio pabaigoje vykusioje parodoje „Hello Tomorrow Challenge“ bulgarų mokslininkai pristatė neregiams skirto planšetinio kompiuterio „Blitab“ prototipą. Šiuo metu mokslininkai jau laukia patentų, kad galėtų pradėti serijinę šių kompiuterių gamybą. skaityti »

S. Nadela pristatė naujus „Microsoft“ planus

Kompanijos „Microsoft” generalinis direktorius Satja Nadela (Satya Nadella) pristatė tris pagrindines korporacijos ateities darbo kryptis. skaityti »

Viename iš JAV oro uostų – moderni „Unisys“ veidų atpažinimo sistema

Kompanija „Unisys Corporation“ („Unisys“) teigia baigusi testuoti modernią veidų atpažinimo sistemą tarptautiniame Dulles (JAV) oro uoste. skaityti »

„Microsoft“ vadovas 2014 m. uždirbo 84,3 mln. dol.

Kompanijos „Microsoft“ vadovas Satja Nadela (Satya Nadella) 2014 metais uždirbo 84,3 mln. JAV dolerių. skaityti »

„Microsoft“ – technologinis NASCAR partneris

Kompanija „Microsoft“ tapo oficialia technologine gamyklinių automobilių lenktynių asociacijos NASCAR (angl. National Association of Stock Car Automobile Racing) ir komandos „Hendrick Motorsports“ partnere. skaityti »

„Cisco Systems“ ir „Hewlett-Packard“ – debesų infrastruktūros rinkos lyderės

Tyrimų kompanija „Synergy Research Group“ išanalizavo debesų infrastruktūros plėtros ir palaikymo sprendimų rinką. skaityti »

Pradėjo veikti virtuali „Google“ naujienų redakcija

Kompanija „Google“ pristatė virtualią paslaugą „News Lab“. skaityti »

Pristatyta pažangiausia kompiuterio pelė

Aksesuarų kompiuteriams kūrėja „Razer“ gerai žinoma viso pasaulio IT gerbėjams. Ir nieko keisto – juk jos produktai sukurti specialiai jiems skaityti »

Mobilioji programa „CzechTourism“ pristatys vietas iš kino filmų

Pristatytas naujas Nacionalinės Čekijos turizmo agentūros „CzechTourism“ projektas. Tai – mobilioji programėlė „Praha filmová“. skaityti »

2015 m. dėvimųjų įrenginių rinka išaugs trigubai

Ženklus dėvimųjų įrenginių rinkos augimas, kuris buvo užfiksuotas pirmajame šių metų ketvirtyje, bus matomas ir toliau. skaityti »