„Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas reklamai

Publikuota: 2013 m. kovo 13 d. trečiadienis

Apie tai, kad „Samsung“ skiria vis daugiau išlaidų reklamai, žiniasklaida pranešė jau ne kartą. Visgi iki šiol jokių konkrečių skaičių nebuvo paskelbta.

Tuo metu tyrimų agentūra „Kantar Media“ suskaičiavo, kad 2012 metais Pietų Korėjos korporacija skyrė reklamai JAV spaudoje ir televizijoje, reklaminiams skydams ir reklamjuostėms internete 401 mln. dolerių. Tai 323 mln. daugiau nei metais anksčiau.

Analogiškas „Apple“ biudžetas tuo pat laikotarpiu išaugo nuo 253 iki 333 mln. dolerių. Kompanija HTC 2012 metais reklamai nepagailėjo 46 mln. dolerių (2011 metais – 124 mln. dol.). Mobiliųjų telefonų gamintojų, skiriančių reklamai daugiausia lėšų, penketuke dar yra tokios įmonės kaip „BlackBerry (35 mln. dol.) ir „Nokia“ (13 mln. dol.).

Tinklo operatorių atstovų teigimu, „Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas ne medijos reklamai (įvairios akcijos, reklama prekybos centruose ir pan.). Korėjos korporacija reklamai skiriamas investicijas laiko prioritetinėmis konkurencinėje kovoje su „Apple“ išmaniųjų telefonų rinkoje.

Šiuo metu „Samsung“ tęsia reklaminę kampaniją, skirtą išmaniajam telefonui „Galaxy S IV“. Jau parodyta keletą vaizdo klipų, keliančių susidomėjimą artėjančia naujiena, kuri bus pristatyta kovo 14 dieną.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Microsoft“ siekia „Nokia HERE“ dalies

Kaip praneša agentūra „Bloomberg“, kompanija „Microsoft“ norėtų įsigyti nedidelę dalį naujos žemėlapių paslaugos „Nokia HERE“ akcijų. skaityti »

Pasaulinės informacinės visuomenės dienos proga susibūrė technologijų pasaulio lyderiai

Gegužės 17 d. buvo minima Pasaulinė informacinės visuomenės diena. Šiemet tuo pačiu paminėtas ir Tarptautinės telegrafo sąjungos sukūrimo 150 metų jubiliejus. skaityti »

Japonai už prekes jau atsiskaito akimis

Japonijos telekomunikacijų bendrovė „NTT Docomo“ sukūrė naują mobilųjį įrenginį „Arrows NX F–04G“, kuris savo šeimininką atpažįsta iš akies rainelės. skaityti »

Patvirtintos elektroninių sąskaitų paslaugą aprašančios taisyklės

Pasibaigus Lietuvos bankų asociacijos inicijuotam viešų konsultacijų laikotarpiui, Elektroninių sąskaitų pateikimo mokėtojams taisyklių Priežiūros komitetas, įvertinęs gautus pasiūlymus bei komentarus, patvirtino Elektroninių sąskaitų - faktūrų (toliau - e. sąskaita) pateikimo mokėtojams taisykles ir standartus. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ grynasis pelnas išaugo

„Cisco Systems Inc.“ 2015 m. III finansinio ketvirčio grynasis pelnas išaugo 11,7 proc., palyginti su tuo pačiu praėjusių metų periodu. skaityti »

„Microsoft“ investuoja į povandeninių ryšio kabelių tiesimą

Bendrovė „Microsoft“ paskelbė sudariusi partnerystės susitarimą dėl naujo povandeninio kabelio tiesimo per Ramųjį vandenyną, kuris sujungtų Kinijos, Pietų Korėjos, Taivano ir Japonijos miestus su vakarine JAV pakrante. skaityti »

„Facebook“ pasirašė sutartį su žiniasklaidos bendrovėmis

Socialinio tinklo kompanija „Facebook“ pasirašė sutartį su devyniomis žiniasklaidos bendrovėmis. Sutartyje pažymima, kad „Facebook“ gali skelbti dalį informacijos turinio tiesiogiai socialiniame tinkle, o ne dalintis leidėjų svetainėse jau paskelbtomis žinutėmis. skaityti »

BMW keliauja į išmanųjį laikrodį „Apple Watch“

Vokietijos automobilių koncernas BMW pristatė naują „BMW ConnectedDrive“ technologijų sprendimą – programėlę „BMW i Remote“. skaityti »

Pajamos už išmaniųjų namų sistemas sparčiai auga

„ABI Research“ duomenimis, pajamos iš intelektinių namų sistemų nuo 2015-ųjų iki 2020-ųjų visame pasaulyje turėtų išaugti 21 proc. ir siekti 34 mlrd. dolerių. skaityti »

IPTV europiečiai naudojasi daugiau nei palydovine televizija

Mokamos TV paslaugos Vakarų Europoje vis labiau populiarėja. Numatoma, kad 2020 metais jos išaugs nuo 56,7 proc. iki 60,4 proc. skaityti »