„Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas reklamai

Publikuota: 2013 m. kovo 13 d. trečiadienis

Apie tai, kad „Samsung“ skiria vis daugiau išlaidų reklamai, žiniasklaida pranešė jau ne kartą. Visgi iki šiol jokių konkrečių skaičių nebuvo paskelbta.

Tuo metu tyrimų agentūra „Kantar Media“ suskaičiavo, kad 2012 metais Pietų Korėjos korporacija skyrė reklamai JAV spaudoje ir televizijoje, reklaminiams skydams ir reklamjuostėms internete 401 mln. dolerių. Tai 323 mln. daugiau nei metais anksčiau.

Analogiškas „Apple“ biudžetas tuo pat laikotarpiu išaugo nuo 253 iki 333 mln. dolerių. Kompanija HTC 2012 metais reklamai nepagailėjo 46 mln. dolerių (2011 metais – 124 mln. dol.). Mobiliųjų telefonų gamintojų, skiriančių reklamai daugiausia lėšų, penketuke dar yra tokios įmonės kaip „BlackBerry (35 mln. dol.) ir „Nokia“ (13 mln. dol.).

Tinklo operatorių atstovų teigimu, „Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas ne medijos reklamai (įvairios akcijos, reklama prekybos centruose ir pan.). Korėjos korporacija reklamai skiriamas investicijas laiko prioritetinėmis konkurencinėje kovoje su „Apple“ išmaniųjų telefonų rinkoje.

Šiuo metu „Samsung“ tęsia reklaminę kampaniją, skirtą išmaniajam telefonui „Galaxy S IV“. Jau parodyta keletą vaizdo klipų, keliančių susidomėjimą artėjančia naujiena, kuri bus pristatyta kovo 14 dieną.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Microsoft“ įsigijo „LiveLoop“

„Microsoft“ įsigijo bendrovę „LiveLoop“ ir jos technologiją, padedančią internete patogiai skelbti „PowerPoint“ pristatymus. skaityti »

„Cisco“ ir „Microsoft“ pavers perėjimą „į debesį“ paprastesniu

Šiuolaikiniai debesų sprendimai reikalauja ryšio tarp techninių ir programinių priemonių, saugyklų, tinklo resursų. Pristatydami rinkoje naują paslaugą, operatoriai susiduria su būtinybe valdyti sudėtingą ir brangiai kainuojančią infrastruktūros bei papildomų elementų integraciją. skaityti »

Išmanusis telefonas „LG Spirit“ – jau Lietuvoje

„LG Electronics“ (LG) Lietuvoje pristato telefoną „LG Spirit“ (modelis H440N). Telefonas turi LG flagmanams būdingas vartotojo sąsajos savybes, dizainą, programinės įrangos elementus ir funkcijas, tačiau išsiskiria vidutine, daugeliui prieinama kaina. skaityti »

„Microsoft“ stiprina bendradarbiavimo ryšius

Bendrovė „Microsoft“ neseniai paskelbė, kad operacinės sistemos „Windows“ programos „OneNote“, „Word“, „Excel“, „PowerPoint“ ir pranešimų paslauga „Skype“ bus įdiegtos į naujausius JAV technologijų bendrovės „Dell“ mobiliuosius įrenginius su „Android“ operacine sistema. skaityti »

„Dell“ tyrė technologijų įtaką darbui

Kompanija „Dell“, drauge su įmone „Intel“ atlikusi „Global Evolving Workforce“ tyrimą, paskelbė išvadas, susijusias su technologijų naudojimu darbo vietoje. Iš esmės tyrimas atsako į klausimą, kokį vaidmenį atlieka technologijos vykstant darbo vietų evoliucijai. skaityti »

HP pristato naują „daiktų interneto“ platformą

Kompanija „Hewlett-Packard“ (HP) pristato naują „daiktų interneto (angl. Internet of Things) platformą, kuri turėtų padėti ryšio ir komunalinių tarnybų operatoriams valdyti sudėtingas daviklių sistemas bei įrenginių „bendravimo“ programas. skaityti »

„Microsoft“ siūlo naują vaizdo konferencijų programą

Bendrovė „Microsoft“ neseniai paskelbė išleidusi naujos kartos vaizdo konferencijų ir momentinių pranešimų programinę įrangą – „Skype for Business“ (liet. „Skype“ verslui), skirtą „Office 365“ naudotojams. skaityti »

HTC vadove paskirta Cher Wang

HTC korporacijos vadovybė paskyrė naują kompanijos vadovę. Ja tapo Valdybos pirmininkė ir viena HTC įkūrėjų Cher Wang. skaityti »

Debesų sprendimų rinka 2014 metais augo

Tyrimų bendrovės „Synergy Research Group“ duomenimis, debesų technologijos infrastruktūrų plėtros srityje lyderiauja „Cisco“ ir „Hewlett-Packard“ (HP). skaityti »

„Microsoft“ atsisakys prekės ženklo „Internet Explorer“

Programinės įrangos gamintojos „Microsoft“ rinkodaros vadovas Chrisas Capossela renginyje „Microsoft Convergence“ oficialiai patvirtino, kad bendrovė atsisakys prekės ženklo „Internet Explorer“. skaityti »