„Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas reklamai

Publikuota: 2013 m. kovo 13 d. trečiadienis

Apie tai, kad „Samsung“ skiria vis daugiau išlaidų reklamai, žiniasklaida pranešė jau ne kartą. Visgi iki šiol jokių konkrečių skaičių nebuvo paskelbta.

Tuo metu tyrimų agentūra „Kantar Media“ suskaičiavo, kad 2012 metais Pietų Korėjos korporacija skyrė reklamai JAV spaudoje ir televizijoje, reklaminiams skydams ir reklamjuostėms internete 401 mln. dolerių. Tai 323 mln. daugiau nei metais anksčiau.

Analogiškas „Apple“ biudžetas tuo pat laikotarpiu išaugo nuo 253 iki 333 mln. dolerių. Kompanija HTC 2012 metais reklamai nepagailėjo 46 mln. dolerių (2011 metais – 124 mln. dol.). Mobiliųjų telefonų gamintojų, skiriančių reklamai daugiausia lėšų, penketuke dar yra tokios įmonės kaip „BlackBerry (35 mln. dol.) ir „Nokia“ (13 mln. dol.).

Tinklo operatorių atstovų teigimu, „Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas ne medijos reklamai (įvairios akcijos, reklama prekybos centruose ir pan.). Korėjos korporacija reklamai skiriamas investicijas laiko prioritetinėmis konkurencinėje kovoje su „Apple“ išmaniųjų telefonų rinkoje.

Šiuo metu „Samsung“ tęsia reklaminę kampaniją, skirtą išmaniajam telefonui „Galaxy S IV“. Jau parodyta keletą vaizdo klipų, keliančių susidomėjimą artėjančia naujiena, kuri bus pristatyta kovo 14 dieną.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Cisco“ 2014 finansinių metų trečiąjį ketvirtį pademonstravo solidžius veiklos rezultatus

„Cisco“ 2014 finansinių metų trečiąjį ketvirtį pademonstravo solidžius veiklos rezultatus. skaityti »

Oficialiai pristatytas išmanusis telefonas „Motorola Moto E“

Mobiliųjų įrenginių gamintoja kompanija „Motorola“, siekdama sumažinti išmaniųjų telefonų pirkėjų išlaidas, pristatė ekonominės klasės įrenginį „Motorola Moto E“. skaityti »

Išmaniuosius įrenginius vaikams vis dažniau įjungia ir mokslui

Net 9 iš 10 tėvų mano, jog mobiliosios aplikacijos ir žaidimai internete gali prisidėti prie atžalų finansinio raštingumo ugdymo. Nemaža dalis tai išbando ir praktiškai – išmaniuoju telefonu ar planšetiniu kompiuteriu naudojasi daugiau kaip pusė 5–9 metų vaikų. skaityti »

LG pristato tris naujus „G Pad“ serijos planšetinius kompiuterius

„LG Electronics“ (LG) pristato tris naujus „G Pad“ serijos modelius. Trys nauji planšetiniai kompiuteriai – „G Pad 7.0“, „G Pad 8.0“ ir „G Pad 10.1“, kaip ir populiarumo jau sulaukęs „G Pad 8.3“ bus pristatyti šią savaitę Monake vyksiančioje technologijų parodoje „MedPI“. skaityti »

„Cisco“ generalinis direktorius Suomijai ir Baltijos šalims Esa Korvenmaa taps verslo konsultantu

„Cisco“ generalinis direktorius Suomijai ir Baltijos šalims Esa Korvenmaa taps nepriklausomu verslo konsultantu ir profesionaliu valdybos nariu. skaityti »

„Huawei“ pristatė naująjį flagmaną „Ascend P7“

Pasaulinė informacinių ir ryšio technologijų sprendimų tiekėja „Huawei“ vakar Paryžiuje pristatė naująjį flagmaną „Huawei Ascend P7“. skaityti »

„LG Electronics“ skelbia sėkmingą pirmąjį ketvirtį

„LG Electronics“ (LG) paskelbė 319 proc. padidinusi pirmojo 2014 m. ketvirčio grynąjį pelną, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų periodu. skaityti »

Pasauliniame informacinių technologijų naudojimo reitinge Lietuva kilstelėjo į 31 vietą

Pasaulio ekonomikos forumo parengtoje informacinių technologijų ataskaitoje Lietuva pagal informacinių technologijų naudojimą pakilo viena pozicija į 31-ą vietą. skaityti »

Pristatytos informacinių sistemų pritaikymo darbui su euru rekomendacijos

Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos parengė Verslo įmonių informacinių sistemų pritaikymo darbui su euru rekomendacijas. skaityti »

„LOGIN 2014“ Lietuvos interneto apdovanojimai – jau laimėtojų rankose

Dvi dienas trukusią progreso konferenciją LOGIN 2014 vainikavo menų fabrike „Loftas“ įvykę Lietuvos interneto apdovanojimai ir vakarėlis kodiniu pavadinimu „LOGOUT“. skaityti »