„Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas reklamai

Publikuota: 2013 m. kovo 13 d. trečiadienis

Apie tai, kad „Samsung“ skiria vis daugiau išlaidų reklamai, žiniasklaida pranešė jau ne kartą. Visgi iki šiol jokių konkrečių skaičių nebuvo paskelbta.

Tuo metu tyrimų agentūra „Kantar Media“ suskaičiavo, kad 2012 metais Pietų Korėjos korporacija skyrė reklamai JAV spaudoje ir televizijoje, reklaminiams skydams ir reklamjuostėms internete 401 mln. dolerių. Tai 323 mln. daugiau nei metais anksčiau.

Analogiškas „Apple“ biudžetas tuo pat laikotarpiu išaugo nuo 253 iki 333 mln. dolerių. Kompanija HTC 2012 metais reklamai nepagailėjo 46 mln. dolerių (2011 metais – 124 mln. dol.). Mobiliųjų telefonų gamintojų, skiriančių reklamai daugiausia lėšų, penketuke dar yra tokios įmonės kaip „BlackBerry (35 mln. dol.) ir „Nokia“ (13 mln. dol.).

Tinklo operatorių atstovų teigimu, „Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas ne medijos reklamai (įvairios akcijos, reklama prekybos centruose ir pan.). Korėjos korporacija reklamai skiriamas investicijas laiko prioritetinėmis konkurencinėje kovoje su „Apple“ išmaniųjų telefonų rinkoje.

Šiuo metu „Samsung“ tęsia reklaminę kampaniją, skirtą išmaniajam telefonui „Galaxy S IV“. Jau parodyta keletą vaizdo klipų, keliančių susidomėjimą artėjančia naujiena, kuri bus pristatyta kovo 14 dieną.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kino pramonė ar televizoriai – kas pirmesni?

Besirenkant naują televizorių, geresnei vaizdo kokybei skiriamas bene didžiausias dėmesys, todėl natūralu, kad šiuo metu rinkoje vis dažniau atsigręžiama ir į 4K raišką. skaityti »

Keičiasi įmonių požiūris į gamybos modernizaciją

Naujausia Lietuvos pramonininkų konfederacijos atlikta 150 didžiausių Lietuvos įmonių vadovų apklausa rodo, kad įmonių požiūris į gamybos modernizaciją keičiasi - pramonės įmonės vis dažniau investuoja į moderniąją pramonę. skaityti »

B. Geitsas neleido vaikams naudotis išmaniaisiais telefonais iki 14 metų

Ne vienas technologijų įmonių vadovas riboja išmaniųjų prietaisų naudojimą savo vaikams. skaityti »

Lietuvos įmonės investuoja į inovacijas

Per pastaruosius trejus metus inovacijas Lietuvoje diegė daugiau nei pusė, t.y. 53 proc. įmonių. skaityti »

Kibernetinis saugumas ir dirbtinis intelektas – ateities inovacija?

Ateis tokia diena, kai programuotojai galės perleisti savo darbą pačioms save mokančioms mašinoms, kompiuteriai gebės mokytis, naudotis tomis žiniomis, kurias sukaupė iš daugybės visų mūsų naudojamų įrenginių. skaityti »

Vilniuje bus pristatytas „Tesla Gigafactory“ gamykloje dirbantis robotas

Naujausi robotai niekuo neprimena žmogaus, o ekspertai aiškina, jog ateitis, kurioje jie padaro visus mūsų darbus, yra veikiau tik graži fantazija. skaityti »

Ar verslas pasirengęs dar vienai pramonės revoliucijai?

Ketvirtoji pramonės revoliucija, dar vadinama daiktų internetu, – tai ne ateitis, tai jau šių dienų realybė. Taip teigia ietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas Robertas Dargis. skaityti »

Lietuva siekia tapti Baltijos regiono informacinių technologijų kompetencijų centru

Lietuva laimėjo galimybę steigti pirmąjį Baltijos regione informacinių ir komunikacijos technologijų kompetencijų centrą. skaityti »

„Dell“ pirmoji rinkoje pakuotėms panaudojo iš vandenynų surinktą plastiką

Amerikiečių IT įmonė „Dell“ surado būdą taršai sumažinti: netrukus rinkoje pasirodys vieni naujausių bei pažangiausių kompiuterių – „XPS 13 2-in-1“, kurių pakuotės pagamintos iš vandenynuose surinkto plastiko. skaityti »

Besirenkantiems planšetę: svarbiausių parametrų ketvertukas

Norintiems nusipirkti iš tiesų gerą planšetę, ekspertai rekomenduoja nepatingėti ir atkreipti dėmesį į svarbiausius parametrus bei savybes. Kokios jos? skaityti »