„Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas reklamai

Publikuota: 2013 m. kovo 13 d. trečiadienis

Apie tai, kad „Samsung“ skiria vis daugiau išlaidų reklamai, žiniasklaida pranešė jau ne kartą. Visgi iki šiol jokių konkrečių skaičių nebuvo paskelbta.

Tuo metu tyrimų agentūra „Kantar Media“ suskaičiavo, kad 2012 metais Pietų Korėjos korporacija skyrė reklamai JAV spaudoje ir televizijoje, reklaminiams skydams ir reklamjuostėms internete 401 mln. dolerių. Tai 323 mln. daugiau nei metais anksčiau.

Analogiškas „Apple“ biudžetas tuo pat laikotarpiu išaugo nuo 253 iki 333 mln. dolerių. Kompanija HTC 2012 metais reklamai nepagailėjo 46 mln. dolerių (2011 metais – 124 mln. dol.). Mobiliųjų telefonų gamintojų, skiriančių reklamai daugiausia lėšų, penketuke dar yra tokios įmonės kaip „BlackBerry (35 mln. dol.) ir „Nokia“ (13 mln. dol.).

Tinklo operatorių atstovų teigimu, „Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas ne medijos reklamai (įvairios akcijos, reklama prekybos centruose ir pan.). Korėjos korporacija reklamai skiriamas investicijas laiko prioritetinėmis konkurencinėje kovoje su „Apple“ išmaniųjų telefonų rinkoje.

Šiuo metu „Samsung“ tęsia reklaminę kampaniją, skirtą išmaniajam telefonui „Galaxy S IV“. Jau parodyta keletą vaizdo klipų, keliančių susidomėjimą artėjančia naujiena, kuri bus pristatyta kovo 14 dieną.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Žaidimų konsolės siekia naujo statuso

Prieš dešimtį metų daugelis kompiuterinius žaidimus kritikavo dėl jų neigiamos įtakos laikysenai, socialinės izoliacijos ar net sukeliamos drepresijos. Šiandien naujosios kartos konsolė nebėra tik žaidimų kompiuteris, prijungtas prie televizoriaus, bet išsikovoja virtualaus sporto trenerio ir šeimos „laisvalaikio centro“ statusą. skaityti »

Muziejuose – naujos elektroninės paslaugos

Šiemet, užsukus į daugelio nacionalinių ir respublikinių muziejų ekspozicijas, žvilgsnį jau patraukia eksponatus žymintys QR kodų ženklai. skaityti »

Kuriamos elektroninės lietuvių kalbos paslaugos

Nuo 2012 metų Vytauto Didžiojo universitetas su partneriu Kauno technologijos universitetu įgyvendina projektą „Lietuvių kalbos sintaksinės-semantinės analizės sistema tekstynui, lietuviškam internetui ir viešojo sektoriaus taikymams“. skaityti »

Finansiniai 2013 metai „LG Electronics“ buvo sėkmingi

„LG Electronics“ (LG) paskelbė apie išaugusius 2013 m. rezultatus – kompanijos pajamos siekė 53,10 mlrd., o grynasis pelnas – 203,65 mln. JAV dolerių skaityti »

Ateitis priklauso programų inžinieriams

Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VGTU), reaguodamas į kintančius rinkos poreikius bei sparčiai didėjantį atotrūkį tarp kvalifikuotų informacinių technologijų (IT) specialistų paklausos ir pasiūlos, jau šiemet stojantiesiems pasiūlys programų inžinerijos studijas. skaityti »

Kaip gimsta garsas: „Samsung“ garsų laboratorija

Sulaukėte žinutės? Įsijungėte telefoną ar jį išjungėte? Visa tai atpažįstate iš pyptelėjimų – ilgesnių ar trumpesnių garsų junginių. skaityti »

„LG G Flex“ lenktu ekranu į Lietuvą atkeliaus kitą mėnesį

Jau kitą mėnesį Europos rinkoje bus pristatytas „LG Electronics“ (LG) unikalus telefonas „G Flex“, pirmasis pasaulyje lenktu korpusu ir ekranu. skaityti »

„Huawei“ pardavimo apimtys 2013 m. augo 11,6 proc.

Pasaulinė informacinių ir ryšio technologijų sprendimų tiekėja „Huawei“ šią savaitę paskelbė neaudituotus 2013 metų finansinės veiklos rezultatus. skaityti »

„Deloitte“ prognozės technologijų ir telekomunikacijų sektoriui 2014-iems metams

Sausio viduryje audito ir konsultacijų bendrovė „Deloitte“ jau tryliktą kartą paskelbė pasaulines technologijų, žiniasklaidos ir telekomunikacijų prognozes. skaityti »

„CES 2014“: vyriausybėms taupyti ir padidinti pajamas gali padėti „visa apimantis internetas“

Naujajame „Cisco“ tyrime atskleidžiama, kad vyriausybės, pasinaudojusios „visa apimančio interneto“ (angl. Internet of Everything, toliau - IoE) teikiamomis galimybėmis, uždirbs 4,6 trilijonus dolerių – vien miestuose įdiegus išmaniąsias technologijas per dešimt metų galima uždirbti 1,9 trilijonus dolerių. skaityti »