„Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas reklamai

Publikuota: 2013 m. kovo 13 d. trečiadienis

Apie tai, kad „Samsung“ skiria vis daugiau išlaidų reklamai, žiniasklaida pranešė jau ne kartą. Visgi iki šiol jokių konkrečių skaičių nebuvo paskelbta.

Tuo metu tyrimų agentūra „Kantar Media“ suskaičiavo, kad 2012 metais Pietų Korėjos korporacija skyrė reklamai JAV spaudoje ir televizijoje, reklaminiams skydams ir reklamjuostėms internete 401 mln. dolerių. Tai 323 mln. daugiau nei metais anksčiau.

Analogiškas „Apple“ biudžetas tuo pat laikotarpiu išaugo nuo 253 iki 333 mln. dolerių. Kompanija HTC 2012 metais reklamai nepagailėjo 46 mln. dolerių (2011 metais – 124 mln. dol.). Mobiliųjų telefonų gamintojų, skiriančių reklamai daugiausia lėšų, penketuke dar yra tokios įmonės kaip „BlackBerry (35 mln. dol.) ir „Nokia“ (13 mln. dol.).

Tinklo operatorių atstovų teigimu, „Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas ne medijos reklamai (įvairios akcijos, reklama prekybos centruose ir pan.). Korėjos korporacija reklamai skiriamas investicijas laiko prioritetinėmis konkurencinėje kovoje su „Apple“ išmaniųjų telefonų rinkoje.

Šiuo metu „Samsung“ tęsia reklaminę kampaniją, skirtą išmaniajam telefonui „Galaxy S IV“. Jau parodyta keletą vaizdo klipų, keliančių susidomėjimą artėjančia naujiena, kuri bus pristatyta kovo 14 dieną.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

IDC: programuotojų mėgėjų skaičius auga

IDC analitikų teigimu, iš 18,5 mln. programinės įrangos kūrėjų pasaulyje apie 7,5 mln. programavimas nėra pagrindinė veikla. skaityti »

Išmanaus miesto link: patogesnis mokėjimas už automobilių stovėjimą m.Parking

Kol išmanusis automobilis, pats apmokantis už parkavimą, dar tik svajonė, Vilniaus miesto savivaldybė ir įmonė „Susisiekimo paslaugos“ pristato inovatyvią mobiliąją programėlę, leidžiančią sumokėti už tiek, kiek iš tikrųjų stovėjote. skaityti »

„CES 2014“ parodoje – nauja LG garso įrenginių serija

„LG Electronics“ (LG) artėjančioje CES parodoje pristatys naujausią vaizdo ir garso įrenginių seriją. skaityti »

„Apple“ kuria modernų ekraną

Bendrovė „Apple“ JAV Patentų ir prekių ženklų biurui pateikė patento, kuriame apibūdinamas mobiliesiems įrenginiams skirtas ekranas su jame įterptais vadinamaisiais kvantiniais taškais, paraišką. skaityti »

„Microsoft“ imsis biometrinių technologijų

Organizacija „FIDO Alliance“, kurios veikla – reformuoti šiuolaikinius tinklo autentifikacijos būdus ir standartus, turi naują partnerį. Tai kompanija „Microsoft“. skaityti »

Šviesolaidinis ryšys gali tapti dar greitesnis

Šveicarijos Lozanos aukštosios technikos mokyklos mokslininkai sukūrė metodiką, teoriškai galinčią iki 10 kartų padidinti šviesolaidinio ryšio linijų pralaidumą. skaityti »

Susisiekimo ministerija palaiko siekį didinti žinių visuomenę Lietuvoje

Susisiekimo ministerijos Informacinės visuomenės politikos departamento direktorė Lina Domarkienė gruodžio 17 d. pirmajame Nacionalinės skaitmeninės koalicijos, kuri buvo sukurta siekiant didinti šalies gyventojų skaitmeninį raštingumą ir mažinti informacinių ir ryšių technologijų specialistų trūkumą. skaityti »

CES 2014: LG pristatys 105 colių Ultra HD televizorių lenktu ekranu

„LG Electronics“ (LG) sausio mėnesį vyksiančioje CES parodoje pristatys Ultra HD televizorių (105UB9). skaityti »

Vilniaus miesto savivaldybė dokumentus pradeda pasirašinėti elektroniniu parašu

Vilniaus miesto savivaldybėje, įgyvendinant veiklos procesų optimizavimą, pradedama aktyviau naudotis elektroniniu parašu, suteikiančiu galimybę elektroniniu būdu vizuoti, pasirašyti dokumentus. skaityti »

Naują vadovą „Microsoft“ paskelbs kitais metais

Apie naująjį JAV kompanijos „Microsoft“ generalinį direktorių įmonė paskelbs pirmoje 2014 metų pusėje. skaityti »