„Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas reklamai

Publikuota: 2013 m. kovo 13 d. trečiadienis

Apie tai, kad „Samsung“ skiria vis daugiau išlaidų reklamai, žiniasklaida pranešė jau ne kartą. Visgi iki šiol jokių konkrečių skaičių nebuvo paskelbta.

Tuo metu tyrimų agentūra „Kantar Media“ suskaičiavo, kad 2012 metais Pietų Korėjos korporacija skyrė reklamai JAV spaudoje ir televizijoje, reklaminiams skydams ir reklamjuostėms internete 401 mln. dolerių. Tai 323 mln. daugiau nei metais anksčiau.

Analogiškas „Apple“ biudžetas tuo pat laikotarpiu išaugo nuo 253 iki 333 mln. dolerių. Kompanija HTC 2012 metais reklamai nepagailėjo 46 mln. dolerių (2011 metais – 124 mln. dol.). Mobiliųjų telefonų gamintojų, skiriančių reklamai daugiausia lėšų, penketuke dar yra tokios įmonės kaip „BlackBerry (35 mln. dol.) ir „Nokia“ (13 mln. dol.).

Tinklo operatorių atstovų teigimu, „Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas ne medijos reklamai (įvairios akcijos, reklama prekybos centruose ir pan.). Korėjos korporacija reklamai skiriamas investicijas laiko prioritetinėmis konkurencinėje kovoje su „Apple“ išmaniųjų telefonų rinkoje.

Šiuo metu „Samsung“ tęsia reklaminę kampaniją, skirtą išmaniajam telefonui „Galaxy S IV“. Jau parodyta keletą vaizdo klipų, keliančių susidomėjimą artėjančia naujiena, kuri bus pristatyta kovo 14 dieną.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Canon“ papildė kompaktinių fotoaparatų kolekciją

„Canon“ šiandien papildė savo kompaktinių fotoaparatų kolekciją naujais modeliais „PowerShot SX510 HS” ir „PowerShot SX170 IS“. „PowerShot SX510 HS“ optiškai artina 30 kartų, o „PowerShot SX170 IS“ – 16 kartų. skaityti »

„Hewlett-Packard“ paskelbė trečiojo ketvirčio rezultatus

Pasaulinė informacinių technologijų lyderė „Hewlett-Packard“ (HP) pranešė trečiojo fiskalinio ketvirčio (gegužė-liepa) rezultatus. skaityti »

„iTunes Radio“ reklamuosis garsiausi pasaulyje prekės ženklai

Kitą mėnesį plačiajai auditorijai tapsianti prieinama muzikos transliavimo paslauga „iTunes Radio“ jau pasirengusi transliuoti ir reklamas per pertraukas tarp muzikos kūrinių. skaityti »

Lietuvos startuoliai siūlo enciklopedinius duomenis vertinti pagal jų ryšius su kitais duomenimis

Šiek tiek daugiau nei prieš mėnesį interneto vartotojams buvo pristatyta Masačiusetso technologijų instituto „Media lab“ sukurta „Gmail“ sistemos elektroninių laiškų vizualizavimo priemonė „Immersion“, grafiškai vaizduojanti elektroninių laiškų visumą. skaityti »

IT plėtros kryptis – žmonių ir mašinų „bendradarbiavimas“

Analitinės kompanijos „Gartner“ ataskaitoje dėl naujausių technologijų plėtros etapų (angl. Hype Cycle for Emerging Technologies 2013) didžiausias dėmesys skiriamas trims temoms: intelektinėms mašinoms, kognityvinėms skaičiavimo technologijoms ir „daiktų internetui“. skaityti »

„Apple“ rugsėjį pristatys du naujus „iPhone“ modelius

„Apple“ ankstyvą rugsėjį ketina pristatyti du – aukštos ir vidutinės klasės – „iPhone“ modelius. skaityti »

„Canon“ pelnė prestižinius EISA apdovanojimus pradedančiųjų, entuziastų ir profesionalų vaizdo technikos kategorijose

Bendrovė „Canon“ paskelbė, kad jos gaminiai pelnė tris Europos vaizdo ir garso asociacijos (EISA) prestižinius apdovanojimus. skaityti »

Kinijos vadovybė stimuliuos elektronikos pardavimą

Kinijos informacinių technologijų ir pramonės ministerija pranešė apie rengiamą informacinių technologijų rinkos stimuliavimo programą, įskaitant IT paslaugas ir IT platformų kūrimą. skaityti »

Išmaniųjų laikrodžių pardavimo apimtys išaugs 20 kartų

Specialistai mano, kad išmanieji telefonai artimiausiu metu evoliucionuos ne tik planšečių, bet ir išmaniųjų laikrodžių kryptimi. skaityti »

„Alibaba“ įsigijo konkurentės „Amazon.com“ akcijų paketą

„The Wall Street Journal“ pranešė, kad Kinijos interneto bendrovių grupė „Alibaba Group Holding Ltd“ įsigijo interneto parduotuvės „ShopRunner“ akcijų paketą. skaityti »