„Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas reklamai

Publikuota: 2013 m. kovo 13 d. trečiadienis

Apie tai, kad „Samsung“ skiria vis daugiau išlaidų reklamai, žiniasklaida pranešė jau ne kartą. Visgi iki šiol jokių konkrečių skaičių nebuvo paskelbta.

Tuo metu tyrimų agentūra „Kantar Media“ suskaičiavo, kad 2012 metais Pietų Korėjos korporacija skyrė reklamai JAV spaudoje ir televizijoje, reklaminiams skydams ir reklamjuostėms internete 401 mln. dolerių. Tai 323 mln. daugiau nei metais anksčiau.

Analogiškas „Apple“ biudžetas tuo pat laikotarpiu išaugo nuo 253 iki 333 mln. dolerių. Kompanija HTC 2012 metais reklamai nepagailėjo 46 mln. dolerių (2011 metais – 124 mln. dol.). Mobiliųjų telefonų gamintojų, skiriančių reklamai daugiausia lėšų, penketuke dar yra tokios įmonės kaip „BlackBerry (35 mln. dol.) ir „Nokia“ (13 mln. dol.).

Tinklo operatorių atstovų teigimu, „Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas ne medijos reklamai (įvairios akcijos, reklama prekybos centruose ir pan.). Korėjos korporacija reklamai skiriamas investicijas laiko prioritetinėmis konkurencinėje kovoje su „Apple“ išmaniųjų telefonų rinkoje.

Šiuo metu „Samsung“ tęsia reklaminę kampaniją, skirtą išmaniajam telefonui „Galaxy S IV“. Jau parodyta keletą vaizdo klipų, keliančių susidomėjimą artėjančia naujiena, kuri bus pristatyta kovo 14 dieną.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Pirmajam lietuviškam palydovui – paskutiniai bandymai Žemėje

Kauno technologijos universiteto Elektronikos fakultete šiomis dienomis dažniau nei pastatą renovuojančius statybininkus galima sutikti palydovą „LitSat–1“ kuriančios komandos narius. skaityti »

LG OLED televizorius lenktu ekranu laimėjo EISA 2013 prizą

LG OLED televizorius (55EA9800) pelnė Europos vaizdo ir garso asociacijos (EISA) apdovanojimų prizą už dizainą. skaityti »

Mažėja el. knygų kainos

Kaip praneša „Publishers Weekly“, kompanijos Bowker“ atliktas tyrimas parodė, kad per kelerius pastaruosius metus vidutinė el. knygos kaina JAV sumažėjo. skaityti »

„Sony“ tęsia tradiciją vėl pelnydama penkis prestižinius EISA apdovanojimus

Pakartojusi praėjusių metų pasiekimą ir vėl pelniusi penkis prestižinius Europos vaizdo ir garso asociacijos (EISA) apdovanojimus, bendrovė „Sony“ toliau neužleidžia lyderės pozicijų vaizdo, garso ir foto technikos srityse. skaityti »

Naujasis „iPad“ bus panašus į „iPad mini“

Kitos kartos planšetinis kompiuteris „iPad“ savo dizainu bus panašus į dabartinį, sumažintos planšetės versiją „iPad mini“, praneša „The Wall Street Journal“. Tai reiškia, jog naujasis „iPad“ bus aptakesnis ir plonesniu korpusu. skaityti »

„Oracle“ įkūrėjas Larry Ellisonas: „Apple“ likimas aiškus

Technologijų korporacijos „Oracle“ įkūrėjas, buvęs „Apple“ valdybos narys, milijardierius Larry Ellisonas teigia, jog be Stevo Jobso „Apple“ gresia didelė bėda. Anot gero S. Jobso draugo, šiuo metu nėra kam imtis lyderio vaidmens brangiausioje kompanijoje pasaulyje. skaityti »

„Samsung“ pradeda „ATIV Book 9 Lite“ prekybą Lietuvoje

„Samsung Electronics“ Lietuvoje pradeda nešiojamojo kompiuterio su „Windows 8“ operacine sistema „ATIV Book 9 Lite“ prekybą. skaityti »

Netrukus pasirodys sportinis išmanusis telefonas

Šį mėnesį pradedama prekiauti „Gigabyte GSmart AKU A1“ – sportinio stiliaus išmaniuoju telefonu. skaityti »

„Microsoft“ pristatė naujas klaviatūras ir peles „Sculpt“

Siekdama pasiūlyti daugiau patogumo, „Microsoft“ nusprendė pristatyti itin egzotiškos formos klaviatūrą ir pelę. skaityti »

„BlackBerry“ telefonams gresia išnykimas

Kanados išmaniųjų telefonų gamintojai „BlackBerry“ gresia išnykimas. skaityti »