„Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas reklamai

Publikuota: 2013 m. kovo 13 d. trečiadienis

Apie tai, kad „Samsung“ skiria vis daugiau išlaidų reklamai, žiniasklaida pranešė jau ne kartą. Visgi iki šiol jokių konkrečių skaičių nebuvo paskelbta.

Tuo metu tyrimų agentūra „Kantar Media“ suskaičiavo, kad 2012 metais Pietų Korėjos korporacija skyrė reklamai JAV spaudoje ir televizijoje, reklaminiams skydams ir reklamjuostėms internete 401 mln. dolerių. Tai 323 mln. daugiau nei metais anksčiau.

Analogiškas „Apple“ biudžetas tuo pat laikotarpiu išaugo nuo 253 iki 333 mln. dolerių. Kompanija HTC 2012 metais reklamai nepagailėjo 46 mln. dolerių (2011 metais – 124 mln. dol.). Mobiliųjų telefonų gamintojų, skiriančių reklamai daugiausia lėšų, penketuke dar yra tokios įmonės kaip „BlackBerry (35 mln. dol.) ir „Nokia“ (13 mln. dol.).

Tinklo operatorių atstovų teigimu, „Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas ne medijos reklamai (įvairios akcijos, reklama prekybos centruose ir pan.). Korėjos korporacija reklamai skiriamas investicijas laiko prioritetinėmis konkurencinėje kovoje su „Apple“ išmaniųjų telefonų rinkoje.

Šiuo metu „Samsung“ tęsia reklaminę kampaniją, skirtą išmaniajam telefonui „Galaxy S IV“. Jau parodyta keletą vaizdo klipų, keliančių susidomėjimą artėjančia naujiena, kuri bus pristatyta kovo 14 dieną.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Apple“ – vėl brangiausia pasaulio korporacija

Remiantis naujausiais biržos „Nasdaq“ duomenimis, JAV kompanija „Apple“ vėl tapo brangiausia korporacija pasaulyje. skaityti »

„Composite Software“ atitenka bendrovei „Cisco“

„Cisco“ baigė „Composite Software“ įsigijimo procesą. skaityti »

„Xbox One“ gali be sustojimo veikti 10 metų

„Microsoft“ atskleidė keletą smulkmenų apie „Xbox One“ galimybes ir išskirtinumus. skaityti »

Pristatytas klasikinio dizaino fotoaparatas „Panasonic LUMIX GX7“

Pristatytas „Panasonic LUMIX GX7“ keičiamo objektyvo fotoaparatas, kurio dizainas primena senuosius klasikinius fotoaparatus, o pažangios ir kūrybinės funkcijos užtikrina naują fotografavimo patirtį. skaityti »

„Huawei“ pristatė daugiafunkcinę planšetę „MediaPad 7 Vogue“

„Huawei“ pristatė planšetę „MediaPad 7 Vogue“, derinančią išmaniojo telefono funkcionalumą ir pramogų galimybes. skaityti »

„Corning“ pristatė ypač atsparų stiklą „Gorilla Glass NBT“

Kompanija „Corning“ pristatė naujos kartos ypač atsparų stiklą „Gorilla Glass NBT“, skirtą apsaugoti nešiojamųjų kompiuterių ekranus nuo įbrėžimų ir kitokių pažeidimų. skaityti »

„Canon“ pristatė vaizdo kamerą „LEGRIA mini“

„Canon“ pristatė naują vaizdo kamerą „LEGRIA mini“, kuri turi plataus kampo „Canon“ objektyvą, pakreipiamą skystųjų kristalų ekraną ir įmontuotą stovą. Vaizdo kamera atkuria aukštos HD raiškos vaizdą bei gali jungtis prie interneto belaidžiu ryšiu. skaityti »

Išmaniosios ausinės „Muzik“ leis siųsti pranešimus į „Facebook“ ir „Twitter“

Ketvirtąjį ketvirtį bendrovė „Muzik“ ketina pradėti prekiauti išmaniosiomis ausinėmis, skirtomis daug laiko socialiniuose tinkluose praleidžiantiems vartotojams. skaityti »

„Toshiba“ pristatė nešiojamuosius kompiuterius „Satellite U“ ir „M Series“

Kompanijos „Toshiba“ asortimente pasirodė nauji nešiojamųjų kompiuterių modeliai, papildę „Satellite U“ ir „M Series“ linijas. skaityti »

„Samsung“ susidomėjo organiniais „Novaled“ ekranais

Pietų Korėjos IT milžinės vadovybė paskelbė sudariusi naują sandorį už 200 mln. dolerių – „Samsung“ įsigijo nedidelę vokiečių įmonę „Novaled“. skaityti »