„Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas reklamai

Publikuota: 2013 m. kovo 13 d. trečiadienis

Apie tai, kad „Samsung“ skiria vis daugiau išlaidų reklamai, žiniasklaida pranešė jau ne kartą. Visgi iki šiol jokių konkrečių skaičių nebuvo paskelbta.

Tuo metu tyrimų agentūra „Kantar Media“ suskaičiavo, kad 2012 metais Pietų Korėjos korporacija skyrė reklamai JAV spaudoje ir televizijoje, reklaminiams skydams ir reklamjuostėms internete 401 mln. dolerių. Tai 323 mln. daugiau nei metais anksčiau.

Analogiškas „Apple“ biudžetas tuo pat laikotarpiu išaugo nuo 253 iki 333 mln. dolerių. Kompanija HTC 2012 metais reklamai nepagailėjo 46 mln. dolerių (2011 metais – 124 mln. dol.). Mobiliųjų telefonų gamintojų, skiriančių reklamai daugiausia lėšų, penketuke dar yra tokios įmonės kaip „BlackBerry (35 mln. dol.) ir „Nokia“ (13 mln. dol.).

Tinklo operatorių atstovų teigimu, „Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas ne medijos reklamai (įvairios akcijos, reklama prekybos centruose ir pan.). Korėjos korporacija reklamai skiriamas investicijas laiko prioritetinėmis konkurencinėje kovoje su „Apple“ išmaniųjų telefonų rinkoje.

Šiuo metu „Samsung“ tęsia reklaminę kampaniją, skirtą išmaniajam telefonui „Galaxy S IV“. Jau parodyta keletą vaizdo klipų, keliančių susidomėjimą artėjančia naujiena, kuri bus pristatyta kovo 14 dieną.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Apple“ paskelbė geresnius nei tikėtasi trečiojo ketvirčio finansinius rezultatus

JAV technologijų kompanija „Apple“ paskelbė trečiojo šių metų ketvirčio finansinius rezultatus. Palyginti su išankstinėmis specialistų prognozėmis, rezultatai geresni, nei tikėtasi. skaityti »

„nVidia Shield“ žaidimų kompiuteris pasirodys liepos pabaigoje

Hibridinis žaidimų kompiuteris „nVidia Shield“ pasirodys liepos 31 dieną. skaityti »

„Apple“ testuoja „iPad“ ir „iPhone“ didesniais ekranais

Kompanija „Apple“ testuoja planšetinius kompiuterius „iPad“ su 13 colių įstrižainės ekranais ir išmaniuosius telefonus „iPhone“, turinčius didesnius nei 4 colių įstrižainės ekranus. skaityti »

Lietuvoje jau parduodamas ploniausias pasaulyje išmanusis telefonas „Huawei Ascend P6“

Liepos 22 d. Lietuvos rinkai buvo pristatytas ploniausias – 6,18 mm storio – „Huawei“ išmanusis telefonas „Ascend P6“. skaityti »

Paviešinti dokumentai skelbia apie galimai dviejų versijų biudžetinį „iPhone“

Naujienų portalo phoneArena.com paviešinti dokumentai atskleidė, kokiomis specifikacijomis pasižymės biudžetinis „iPhone“ ir kokius kodinius pavadinimus kompanija „Apple“ suteikė šiam įrenginiui. skaityti »

„Panasonic“ fotoaparatas „LUMIX DMC-XS3“ siūlo daugybę kūrybinių efektų

„Panasonic“ pristato naują stilingą ir kompaktišką skaitmeninį fotoaparatą „LUMIX DMC-XS3“. Tai klasikinio dizaino fotoaparatas su nauju 14,1 mln. taškų itin didelio jautrumo MOS vaizdo jutikliu, skirtu fotografuoti itin sudėtingomis sąlygomis ir įrašyti 1 920 x 1 080 „Full HD“ formato vaizdą. skaityti »

Prabilta apie „Samsung“ atverčiamą išmanųjį telefoną „Galaxy Folder“

„Samsung“ užsiminė apie „Galaxy Folder“ – atverčiamą „Android“ išmanųjį telefoną. skaityti »

„Sharp“ pristato monitorių „Touchscreen LCD“ jutikliniu ekranu

„Sharp“ Japonijos rinkoje pristato naują 32 colių LCD monitorių PN-K322B. Šis profesionalus monitorius pasižymi originaliu didelio jautrumo ir didelio tikslumo jutikliniu ekranu su 4K skiriamąja geba (3840 × 2160 pikselių). skaityti »

Visų laikų „iPhone“ pardavimas gali pranokti „iPod“ pardavimą

Išmanusis telefonas „iPhone“ artimiausiu metu gali pasiekti naują rekordą – revoliucinis technologijų pasaulio įrenginys pardavimo apimtimis gali pralenkti ne ką mažiau sėkmingą muzikos grotuvą „iPod“. skaityti »

NEC svarsto apie pasitraukimą iš išmaniųjų telefonų rinkos

Japonų kompanija NEC dėl nepavykusių derybų su „Lenovo“ planuoja nutraukti išmaniųjų telefonų gamybą. skaityti »