„Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas reklamai

Publikuota: 2013 m. kovo 13 d. trečiadienis

Apie tai, kad „Samsung“ skiria vis daugiau išlaidų reklamai, žiniasklaida pranešė jau ne kartą. Visgi iki šiol jokių konkrečių skaičių nebuvo paskelbta.

Tuo metu tyrimų agentūra „Kantar Media“ suskaičiavo, kad 2012 metais Pietų Korėjos korporacija skyrė reklamai JAV spaudoje ir televizijoje, reklaminiams skydams ir reklamjuostėms internete 401 mln. dolerių. Tai 323 mln. daugiau nei metais anksčiau.

Analogiškas „Apple“ biudžetas tuo pat laikotarpiu išaugo nuo 253 iki 333 mln. dolerių. Kompanija HTC 2012 metais reklamai nepagailėjo 46 mln. dolerių (2011 metais – 124 mln. dol.). Mobiliųjų telefonų gamintojų, skiriančių reklamai daugiausia lėšų, penketuke dar yra tokios įmonės kaip „BlackBerry (35 mln. dol.) ir „Nokia“ (13 mln. dol.).

Tinklo operatorių atstovų teigimu, „Samsung“ lenkia konkurentus pagal išlaidas ne medijos reklamai (įvairios akcijos, reklama prekybos centruose ir pan.). Korėjos korporacija reklamai skiriamas investicijas laiko prioritetinėmis konkurencinėje kovoje su „Apple“ išmaniųjų telefonų rinkoje.

Šiuo metu „Samsung“ tęsia reklaminę kampaniją, skirtą išmaniajam telefonui „Galaxy S IV“. Jau parodyta keletą vaizdo klipų, keliančių susidomėjimą artėjančia naujiena, kuri bus pristatyta kovo 14 dieną.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Samsung“ žada pristatyti fotoaparatą „Galaxy NX“, valdomą „Google Android“

Pietų Korėjos elektronikos milžinė „Samsung“ žada pristatyti išmanųjį fotoaparatą „Galaxy NX“, valdomą „Google Android 4.2 Jelly Bean“. skaityti »

HP pristatė „viskas viename“ ir stalinius kompiuterius verslui

Pastaruosius kelerius metus plūstant įvairių mobiliųjų įrenginių bangai, seni geri staliniai kompiuteriai įgauna naują reikšmę: būdami neprilygstamos galios, lankstumo ir patikimumo jie valdo beveik pusę visos pasaulinės kompiuterių rinkos. skaityti »

Naujieji „Sharp“ televizoriai užtikrins nepriekaištingą vaizdo kokybę

‪2013 m. pavasarį rinkoje pasirodė dvi naujos „Sharp“ televizorių serijos: AQUOS 3D LED LE650 ir LE750. Naujieji televizoriai užtikrins žiūrovams puikią pramogą ir nepriekaištingą vaizdo kokybę, keletą prisijungimo galimybių ir aukščiausią energijos vartojimo efektyvumo klasę (A+). skaityti »

„Google“ planuoja parduoti daugiausia mobiliosios reklamos

„Google“ mobiliosios reklamos pardavimo apimtys šiemet vėl bus aukščiau nei visų konkurentų. skaityti »

Švedijoje įrengtas pirmasis „Facebook“ duomenų centras Europoje

Socialinis tinklas „Facebook“ Švedijos šiaurinėje dalyje oficialiai atidarė naują duomenų centrą. Tai pirmasis toks „Facebook“ centras, esantis už Jungtinių Amerikos Valstijų ribų. skaityti »

„Amazon“ atidarė 3D spausdintuvų parduotuvę

Didžiausia pasaulyje internetinė parduotuvė „Amazon“ atidarė 3D spausdintuvų ir su jais susijusių prekių skyrių. skaityti »

„Canon“ nuo 2009 metų įvertinta daugiau kaip 50 apdovanojimų

Pasaulinė vaizdo technologijų lyderė „Canon Europe“ nuo 2009 m. pelnė daugiau kaip 50 apdovanojimų už verslui skirtus gaminius ir paslaugas. skaityti »

„Alienware“ planuoja žengti į išmaniųjų telefonų ir planšečių rinką

Kompiuterių gamintojai nuolat ieško naujų nišų, kompensuojančių mažėjančią jų produkcijos paklausą. skaityti »

Po „Galaxy S4“ pristatymo „Samsung“ atpigo 20 mlrd. JAV dolerių

Pietų Korėjos kompanijos „Samsung“ akcijos atpigo beveik 10 proc. – iki 1,23 tūkst. JAV dolerių. Jos rinkos vertė smuko 19,7 mlrd. JAV dolerių – iki 184,69 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

„Samsung“ pristatė kameros ir telefono hibridą „Galaxy S IV Zoom“

Kompanija „Samsung“ pristatė naujausią savo kameros ir telefono hibridą „Galaxy S IV Zoom“. skaityti »