Pietų Korėjos gigantė „Samsung“ nieko prieš imtis netradicinių sau sferų. Viena iš tokių – programinė įranga nuosaviems mobiliesiems įrenginiams.
Pietų Korėjos gigantė „Samsung“ nieko prieš imtis netradicinių sau sferų. Viena iš tokių – programinė įranga nuosaviems mobiliesiems įrenginiams.
Pavyzdžiui, iškeltas uždavinys plėsti „Musiс Hub“ ir padaryti taip, kad artimiausiu metu ji patektų į pirmąjį panašių paslaugų ketvertuką. Jame pagal pelną ir užsakovų skaičių „Music Hub“ planuojama išvysti 2015 metais.
Kompanija sukūrė „Music Hub“ remdamasi gegužę įsigyta „mSpot“ paslauga – „Android Music Player“, „Apple iTunes“ ir „Amazon Cloud Player“ konkurente. Verta atkreipti dėmesį, kad skaitmeninių muzikos paslaugų apyvarta siekia 9 mlrd. JAV dol., todėl „Samsung“ siekis dalyvauti šioje rinkoje nestebina. Siekiant populiarinti „Music Hub“, ši paslauga įtraukta į išmaniuosiuose telefonuose „Galaxy S III“ naudojamų programų sąrašą. Artimiausiu metu „Samsung“ ketina įtraukti ją į visą „Galaxy“ įrenginių šeimą bei kitus prietaisus, tokius kaip televizoriai ar net šaldytuvai su interneto prieiga.
„Samsung Media Solution Center“ viceprezidento teigimu, kompanija neturi tikslo kuo daugiau uždirbti iš programinės įrangos – tiesiog siekia per ją populiarinti savo produktus ir didinti jų pardavimą.