„Samsung“ tikslas – iki 2013 m. tapti draugiškiausia aplinkai kompanija

Publikuota: 2011 m. rugpjūčio 3 d. trečiadienis

Kompanija „Samsung Electronics“ paskelbė antrus metus vykdomos aplinkosaugos kampanijos „PlanetFirst™“ rezultatus. Šia plačiai vykdoma kampanija siekiama, kad „Samsung“ iki 2013 m. taptų viena iš draugiškiausių aplinkai įmonių pasaulyje. Per pirmuosius du „PlanetFirst™“ iniciatyvos metus numatytiems tikslams įgyvendinti „Samsung“ skyrė apie 6,54 milijardo litų (2,7 trilijono vonų).

„Norėdami tapti lyderiais ir išlaikyti ekologinę pusiausvyrą procesų versle, toliau aktyviai vystome 2009 m. inicijuotą aplinkai draugiškos vadybos kampaniją. Daug dėmesio skiriame darbuotojų švietimui, padedame jiems įsisąmoninti aplinkai draugiškos vadybos nuostatas“, – sakė kompanijos vyresnysis viceprezidentas ir Aplinkos centro vadovas Parkas Sangbumas.

„Samsung“ iniciatyvą „Eco–management 2013“, pristatytą 2009 m. liepos mėnesį, sudaro keturios svarbiausios veiklos kryptys: šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos mažinimas produktų gamybos procese, aplinkai draugiškų produktų pasiūlos didinimas, pasaulinės partnerystės kūrimas skatinant ekologišką valdymą, investicijos į aplinkosaugos tyrimus, vystymo ir gamybos procesus.

Vykdant šią programą „Samsung“ jau pavyko pasiekti puikių rezultatų. 2011 m. pirmojoje pusėje kompanija savo gamybos padaliniuose sumažino šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisiją 4,58 tonomis 100 milijonų Korėjos vonų (230 000 litų) vertės produkcijai. Tai reiškia, kad dujų emisijos kiekį pavykdo sumažinti 38 %, lyginant su 2008 m. Iki 2013 m. „Samsung“ siekia šį kiekį sumažinti iki 50 %. Be to, nauji kompanijos gaminiai elektros energiją naudoja vidutiniškai 18,5 % efektyviau, lyginant su 2008 m.

Šių metų pradžioje „Samsung“ įteiktas Energijos valdymo sistemos („Energy Management System“ – EnMS) sertifikatas už kompanijos sukurtą „Ekranų miestą“ („Display City“). Liepos mėnesį gautas ISO 50001 sertifikatas už „Išmaniojo miesto“ („Smart City“) Korėjoje iniciatyvą.

Vystydama aplinkai draugiškos įmonės strategiją, „Samsung“ plečia tokių produktų pasiūlą. Iki 2010 m. pabaigos 2210 kompanijos produktų skirti pasauliniai ekologijos ženklai. Be to, „Samsung“ jau įvykdė savo tikslą suteikti „Good Eco Product**“ ženklelius 90 proc. 2010 m. serijų gaminių.

„Samsung“ pastangos įvertintos šešiais „Eco–Design“ apdovanojimais prestižinėje Tarptautinėje vartojamosios elektronikos parodoje – CES 2011. Kompanija taip pat įsteigė aplinkai draugiškų produktų kūrimo komitetą, kuriame dalyvauja visų produktus kuriančių „Samsung“ padalinių vadovai.

Korėjoje „Samsung“ rengia ekologinės sistemos išlaikymo kampanijas Korėjos nacionaliniame botanikos sode ir kaimyniniame Gvangneungo miške – UNESCO saugomoje teritorijoje. Jungtinėse Amerikos Valstijose vykdoma kompanijos iniciatyva „Solve for Tomorrow“ („Spręsk rytojui), kurios tikslas – skatinti vietos bendruomenes siūlyti idėjas, padėsiančias spręsti aplinkosaugos problemas. Be to, Brazilijoje kompanija bendradarbiauja su Amazonės ekologinės pusiausvyros išlaikymo fondu, vykdant aplinkos saugojimo strategijas, gerinant vietos gyventojų gyvenimo kokybę. 2010 m. į aplinkai draugiškų produktų kūrimą ir aplinką tausojančias gamybos technologijas “Samsung" iš viso investavo apie 346,22 milijardo litų (1,6 trilijono Korėjos vonų).

* Šiltnamio efektą sukeliančios dujų emisijos skaičiavimas pagal pardavimus – bendra šiltnamio efektą sukelianti dujų emisija, padalinta iš metinių pajamų skaičiaus (vienetas – CO2e tonos/100 milijonų Korėjos vonų pajamos). Tokiu būdu nustatomas nuolatinio gamybos ekologiškumo efektyvumo rodiklis.

** „Good Eco–Product“ – „Samsung“ kiekvienam naujam gaminiui suteikia ekologijos ženklą („Eco–Product“, „Good Eco–Product“ arba „Premium Eco–Product“), kuris nustatomas remiantis griežtais vidiniais vertinimų kriterijais. Tam, kad gautų „Good Eco–Product“ ženklą, gaminys turi atitikti svarbiausius gamybos sąlygų reikalavimus ir pasaulinius ekologijos standartus.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »