„Sharp“ pristato 32 colių IGZO monitorių

Publikuota: 2013 m. sausio 22 d. antradienis

„Sharp“ yra pirmoji kompanija, pristatanti LCD monitorius, naudojančius naujai atrastą IGZO technologiją, kuri teikia nepriekaištingą vaizdo kokybę.

Šis naujasis PNK-321 monitorius veikia labai aukšta skiriamąją geba QFHD (3840 x 2160 pikselių), tai yra 4 kartus daugiau pikselių nei klasikinis pilnas HD, rodydamas 140 pikselių per colį (PPI). Tokia aukšta skiriamoji geba leidžia rodyti daug daugiau turinio nei monitoriai galėdavo anksčiau. Šiame LCD ekrane architektai galės matyti daug didesnį projekto segmentą, grafikos dizaineriai galės detaliau modeliuoti 3D objektus, o žmonės, dirbantys su programomis, kur reikia atidaryti keletą langų vienu metu (pvz., vaizdo įrašų redaktoriai), turės geresnį savo darbo vaizdą bei didesnę darbo zoną.

Naujasis 32 colių IGZO monitorius turi 1,36 kartų didesnę naudojamą zoną nei 27 colių monitorius, veikiantis WQHD skiriamąja geba (2560 x 1440 pikselių), ir gali rodyti 2,25 karto daugiau vaizdo turinio. Be to, monitoriuje yra įvestys, kurios palaiko naujausias populiariausių gamintojų grafikos korteles – „DisplayPort“ (1.2 versijos) ir 1.4 versijos HDMI. Jos leidžia perkelti vaizdus ta pačia QFHD skiriamąja geba, naudojant vieną kabelį.

Stilingo dizaino monitorius idealiai tinka ir ant biuro darbo stalo, ir darbo kampe namuose. Monitorių lengva padėti ant stalo, nes storiausias monitoriaus taškas yra tik 36 mm.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »