Surastos netikros „Apple“ parduotuvės Kinijoje

Publikuota: 2011 m. liepos 25 d. pirmadienis

Kinijos mieste Kunming rastos net trys netikros „Apple“ produkcijos parduotuvės. Jei ne viena JAV gyvenanti tinklaraštininkė, šios parduotuvės tikriausiai ir toliau būtų dirbusios.

Tinklaraštį www.birdabroad.wordpress.com rašanti amerikietė publikavo parduotuvių nuotraukas, aprašymą bei pokalbius su parduotuvių darbuotojais, kurie visą laiką tikėjo, kad jų darbdavys iš tikrųjų yra „Apple“.

Autorė rašo, kad buvo dedama labai daug pastangų tinkamai nukopijuoti tikroviškai atrodančios parduotuvės elementus, pvz., ji turi vingiuotus laiptus, viršutinę sėdimąją zoną bei mėlynais marškinėliais vilkinčius parduotuvės darbuotojus su asmens tapatybės kortelėmis.

Tačiau kai kurios detalės išduoda, kad parduotuvė nėra tikra, pvz., laipteliai nėra labai gerai sudėti, sienos nėra kokybiškai nudažytos, o labiausiai krinta į akis tai, kad ant parduotuvės priekinio stiklo užrašyta „Apple Store“. „Apple“ niekada nerašo pavadinimo – parduotuvės savininką išduoda tik IT kompanijos logotipas.

Vienintelės „Apple“ parduotuvės Kinijoje yra tik Pekine ir Šanchajuje, o tinklaraštininkės surastos parduotuvės neįtrauktos į oficialų „Apple“ parduotuvių sąrašą. Taip pat lieka neaišku, iš kur parduotuvės gauna „Apple“ produkcijos – ar iš perpardavinėtojų, ar jos yra padirbinėjamos. „Apple“ kol kas šios situacijos nekomentuoja.

 

Šaltinis: BBC
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »