Tarptautinė „Interneto savaitė 2014“ didžiausią dėmesį skirs gyventojų gebėjimams, kurie būtini darbui

Publikuota: 2014 m. kovo 26 d. trečiadienis

Beveik  90 proc. 16-24 metų europiečių, tarp jų – ir lietuvių, jau moka naudotis skaitmeninėmis technologijomis, tačiau žmonėms stinga informacijos, kurie informacinių technologijų įgūdžiai ir žinios yra būtini ieškant darbo, siekiant karjeros ar rengiantis profesiniams ateities iššūkiams. Tokią statistiką pateikia tarptautinė organizacija „Telecentre Europe“, kuri kiekvienais metais Europos Sąjungos šalyse pristato „Interneto savaitės“ (angl. Get Online Week) iniciatyvą (http://www.getonlineweek.eu).

Šių metų kovo 24-30 d. vyksiančio tarptautinio projekto „Interneto savaitė 2014“ tikslas – atkreipti visuomenės dėmesį į naujų technologijų ir interneto naudą bei būtinybę pritaikyti jų  galimybes darbe. Kartu   jaunimas raginamas rinktis IT studijas.

„Interneto savaitė 2014“ šiais metais vyks 20 Europos valstybių, joje dalyvaus 5 tūkst. organizacijų, skatinančių skaitmeninę įtrauktį savo regionuose. Lietuva taip pat prisideda prie tarptautinės „Interneto savaitės 2014“ programos.  Mūsų šalyje šią iniciatyvą koordinuojanti asociacija „Langas į ateitį“.

Kovo 24-30 d. Lietuvos gyventojai kviečiami įsitraukti į  „Interneto savaitės 2014“ veiklas,  aplankant „Langas į ateitį“ svetainę www.epilietis.eu, kur mokytojams, mokiniams, tėvams, bibliotekininkams, senjorams yra pasiūlyta įvairios naudingos informacijos, nuorodų, naujų žinių ir patarimų.  

Dirbti besiruošiantis jaunimas yra kviečiamas atlikti informacinių ir komunikacinių technologijų įgūdžių, būtinų darbui, įvertinimo testą „Skillage“. Norintieji kurti nuosavą verslą turės galimybę pasinaudoti parengtomis rekomendacijomis, kaip atrasti patinkančią veiklos sritį, kaip pradėti verslą, kaip sukurti tinkamą įvaizdį internetinėje erdvėje ir net kaip paskaičiuoti, ar planuojamas verslas atsipirks.

Pasak „Langas į ateitį“ direktorės Loretos  Križinauskienės, šiandien ne tik jaunam žmogui yra sudėtinga apsispręsti, kokią profesiją pasirinkti. Nuolat girdėdami apie IT profesijų specialistų trūkumą, daugiau apie šias profesijas turėtų sužinoti ne tik vaikai, bet  ir tėvai ar  mokytojai. Šiam tikslui  „Langas į ateitį“ svetainėje www.epilietis.eu, skyrelyje Interneto savaitė 2014, surinkta ir pateikta informacija apie IT specialisto profesiją. 

Kovo 25 d. 10 val. Lietuvos viešosiose bibliotekose internetu bus transliuojamas seminaras „Interneto savaitė 2014. Jūsų saugūs finansai”, skirtas vyresniesiems šalies gyventojams. Asociacija „Langas į ateitį“ drauge su Lietuvos banku informuos, kaip saugiai naudotis e.pinigais ir bankomatais, pristatys dažniausiai pasitaikančius sukčiavimo atvejus, papasakos apie eurą kaip naują mūsų šalies valiutą. 

Lietuvoje jau penktą kartą vykstančios iniciatyvos „Interneto savaitė 2014“ veiklos leis įgyti įgūdžių, kurie padės Lietuvos žmonėms tvirčiau jaustis darbo rinkoje, pedagogams – skirti daugiau dėmesio informacinių technologijų žinioms, o visi gyventojai gaus progą išmokti saugiai naudotis nuotolinio mokymosi ir kitomis elektroninėmis paslaugomis internete.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Langas į ateitį“ mokytojams pasiūlė saugesnio interneto sprendimus

Asociacija „Langas į ateitį“, įgyvendindama tarptautinį „e–GUARDIAN“ projektą, kartu su partneriais sukūrė priemones, kurios padeda mokytojams perprasti interneto grėsmes ir moko saugesnių interneto naudojimo būdų. skaityti »

Lietuva vis geriau išnaudoja turimą informacinių ir ryšių technologijų potencialą

Lietuva pasaulyje vis labiau pastebima pagal didėjančio įprastų ir ypač mobiliųjų interneto vartotojų skaičių bei nuosekliai didėjančią tarptautinio interneto greitaveiką – tai rodo Pasaulio ekonomikos forumo šią savaitę paskelbtas reitingas. skaityti »

Kaip išsirinkti išmaniąją apyrankę?

Išmaniųjų apyrankių srities pradininke laikoma „Jawbone“ kompanija. Į šią rinką vis drąsiau įsitraukia ir tokie stambūs žaidėjai kaip „Sony“, „Samsung“ ir „HTC“, taigi rinktis tikrai yra iš ko. Tačiau prieš tai išsiaiškinkime, ar jums tikrai reikalingas toks daiktas. skaityti »

„Dell“ pelnas išaugo 37 proc.

Bendrovė „Denali Holding“, kuriai priklauso kompiuterinės technikos gamintoja „Dell“, paskelbė 2016 finansinių metų pirmojo ketvirčio rezultatus. skaityti »

„Facebook“ keis naujienų srautą

Facebook“ keis naujienų srautą – nuo šiol prioritetas bus skiriamas draugų ir šeimos, o ne žiniasklaidos organizacijų naujienoms. skaityti »

„Microsoft“ pristatė „Windows 10 Anniversary Update“

Svarbus operacinės sistemos „Windows 10“ atnaujinimas „Windows 10 Anniversary Update“ bus prieinamas naudotojams jau rugpjūčio 2 d. skaityti »

Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Technologijų lyderė „Samsung Electronics“ šių metų „Kanų liūtų“ festivalyje laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybingiausius rinkodaros sprendimus. skaityti »

RRT skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia 2015 metų ryšių sektoriaus ataskaitą. 2015 m., palyginti su 2014 m., bendrosios ryšių sektoriaus pajamos išaugo 4,3 proc. ir siekė 746,7 mln. Eur. Pašto paslaugos rinkos pajamos išaugo 10,6 proc. ir siekė 120,6 mln. Eur. skaityti »

RRT rinkos dalyviams pristatė naujoves elektromagnetinio suderinamumo ir radijo ryšio įrenginių reglamentavimo srityje

RRT šalies rinkos dalyviams ‒ elektrinių ir elektroninių įrenginių gamintojams, įgaliotiesiems atstovams, importuotojams ir platintojams ‒ pristatė naujai patvirtintų Elektromagnetinio suderinamumo ir Radijo ryšio įrenginių techninių reglamentų nuostatas. skaityti »

Naršyklė „Microsoft Edge“ naudoja mažiausiai energijos

Oficialiame „Microsoft tinklaraštyje neseniai paskelbtas eksperimentas, kurio metu bendrovės specialistai įvertino skirtingų interneto naršyklių energijos suvartojimo efektyvumą. skaityti »

„Facebook“ rinks naudotojų duomenis apie aplankytas parduotuves

Socialinis tinklas „Facebook“ sieks įrodyti, kad jo teikiamos reklamos paslaugos naudotojus skatina aplankyti parduotuves ir pirkti produktus. skaityti »