Kalifornijos universiteto specialistai atliko eksperimentą ir aptiko silpnąją brukalų vietą.
Kalifornijos universiteto specialistai atliko eksperimentą ir aptiko silpnąją brukalų vietą. Apie šį atradimą jie pranešė Oklende (Kalifornija) vykusiame kasmečiame simpoziume.
„Apibendrinant galima būtų pasakyti, kad brukalai – tai reklamos verslas, kuris turi prasmę tik tada, jei galima rasti būdą, kaip išvilioti iš žmonių pinigų“, – svarsto daktaras Stefanas Sevedžas.
Per tris mėnesius ekspertų grupė, išjungusi visus karantinus bei filtrus, gaudavo visas interneto šiukšles ir naudodamiesi kreditine kortele sistemingai pirko prekes tinklalapiuose, kurie buvo reklamuojami gaunamuose brukaluose. Iš viso atlikta apie 120 pirkimo operacijų už kelis tūkstančius dolerių.
Eksperimento metu nustatyta, jog 95 proc. transakcijų atliekama per 3 finansų kompanijas Azerbaidžane, Danijoje ir Nevise (Vakarų Indijoje). Teliko priversti šiuos bankus atsisakyti bendradarbiavimo su „įtartinais prekeiviais“.