Didžiausia vaizdo siužetų svetainė „YouTube“ įsigijo automatinio muzikos atpažinimo paslaugą „Rightsflow“.
Didžiausia vaizdo siužetų svetainė „YouTube“ įsigijo automatinio muzikos atpažinimo paslaugą „Rightsflow“, kurią sukūrė Niujorke įsikūrusi to paties pavadinimo bendrovė. Ši paslauga atpažįsta vaizdo klipe naudojamą muziką ir padeda susisiekti su jos autorių teisių turėtojais.
Pastaroji funkcija padės „Google“ padaliniui sureguliuoti santykius su turinio savininkais, į kurių nuomonę retai atsižvelgiama, kai jų darbai nemokamai publikuojami internete.
Pabrėžiama, jog „Rightsflow“, veikianti kaip „YouTube Content ID“ papildymas, padės susisiekti su vienos ar kitos kompozicijos autoriais bei autorių teisių turėtojais. O pastarieji turės galimybę arba pašalinti klipą iš svetainės, arba palikti jį ir susižerti dalį pelno, gauto iš reklamos.