Žaidimizacijos duomenų bazėje – trys naujos lojalumo platformos

Publikuota: 2012 m. spalio 21 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Šią savaitę žaidimizacijos (angl. gamification) bazėje („GBase“) atsirado trys naujos lojalumo platformos: „Gaminside“, „Social Rewards“ ir „CrowdTwist“. Žemiau pristatome, kuo platformos unikalios ir kaip susijusios su žaidimizacija.

„Gaminside“ – inovatyvių paslaugų teikėja ir žaidimizacijos vystytoja pramogų industrijoje. „Gaminside“ tikslas – sudominti ir motyvuoti esamą klientą, išlaikyti ir vystyti lojalumą. Klientas paveikiamas per užduočių sistemą, kuri leidžia lengvai valdyti kompaniją, įdarbinimo programas, apdovanoti atlygiu administraciją ir analitikus už gerai atliktus darbus. „Gaminside“ taip pat siūlo pilnai parengtą paslaugų paketą, į kurį įeina: koncepcijų kūrimas, rinkodaros funkcijos, mobiliosios aplikacijos ir apdovanojimo gavimas. „Gaminside“ koncentruojasi į įvairių platformų apjungimą – įtraukdami naršykles ir naršymą, mobilumą, socialinius tinklus ir realų pasaulį.

Naudojantis „Social Rewards“ galima vystyti rinkodarą ir siekti klientų lojalumo. Sistema padeda įmonėms identifikuoti prekės ženklą, plėsti santykių su klientais valdymą – CRM ir stiprinti socialinę trauką. Sistemos sėkmė koncentruojasi į galimybę fiksuoti investicijų grįžimą (angl. Return On Investment) iš socialinės žiniasklaidos, stebint naršomų tinklapių adresus, leidžiant bendrovėms sekti prekės ženklo pranešimus ir įsitraukti į „Facebook“ ar „Tweet“ pardavimus. Vartotojai uždirba lojalumo taškus už įsitraukimą į socialinės žiniasklaidos veiklą pagal gamintoją, pavyzdžiui, nuorodomis į „Twitter“, „Facebook“ „like” ir fanų aktyvumą. Tuomet socialiniai apdovanojimai paverčia socialinės žiniasklaidos veiklą į naudingą prekybą duomenimis su visiškai išanalizuotu prekės ženklu pagal paminėjimus (mentioned), paspaudimų skaičius (click‘us), atsakymus (retweet), pasidalinimus (share) ir pardavimo informaciją.

„CrowdTwist“ specializuojasi vartotojo veiklos stebėjime tarp nuolatinių parduotuvių, prekių ženklų, elektroninių paštų, ir socialinės terpės platformų. Platformoje įmonės gali stebėti įvykusius veiksmus, vertinti ir apdovanoti vartotojus. „CrowdTwist“ suteikia realų apčiuopiamą atlygį už vartotojo dalyvavimą. 2011 m. Kelly Clarkson, JAV poproko dainininkė, buvo pirmoji menininkė, pradėjusi naudoti „CrowdTwist“ platformą.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Lietuvoje informacinių ir ryšio technologijų plėtra išlieka stabili (170)

Tarptautinės telekomunikacijų sąjungos duomenimis, Lietuva užima 41 vietą pagal informacinių ir ryšio technologijų plėtrą šalyje. skaityti »

Lapkričio 21 d.– Pasaulinė televizijos diena

Pirmoji televizija atsirado dar 1884 m., o kaip ji pasikeitė iki šiol? skaityti »

Vilnius pateko į klestinčių išmaniųjų miestų 100-uką

Švedų IT bendrovė „Easypark“ ištyrė 500 pasaulio miestų, iš kurių atrinko 100, atitinkančių aukštą technologinį lygį pagal žmogaus potencialo plėtros indeksą. skaityti »

Po sunkių traumų ligoniams atsigauti padeda ir virtuali realybė (20)

Virtualiosios realybės technologija nebėra inovacija, skirta vien tik pramogauti, ją įvertino ir medikai. skaityti »

Kas sukūrė pirmąją kompiuterio programą?

Pirmoji programuotoja gyveno laikais, kai kompiuteriai dar net neegzistavo skaityti »

JAV kuriamas dronas, kuris įvykdęs užduotį tiesiog išnyksta

JAV kuriamas dronas, kuris po užduoties įvykdymo tiesiog išnyksta - mokslinei fantastikai prilyginami reikalavimai buvo išpildyti skaityti »

5 neįtikėtinos inovacijos, greitai tapsiančios mums prieinama realybe

Naujausi technologijų gamintojų išradimai kuriami siekiant ne tik palengvinti žmonių kasdienybę, bet ir praturtinti jų gyvenimus. skaityti »

Holografinis kompiuteris „Microsoft HoloLens“ atkeliavo į Lietuvos rinką

Holografinis kompiuteris „Microsoft HoloLens“ nuo šiol tapo prieinamas dar 29 naujose šalyse. Inovatyviu technologiniu įrenginiu nuo šiol galės džiaugtis ir lietuviai. skaityti »

Ar žinote, kam dar naudojamas šviesolaidinis kabelis?

Šiais laikais išgirdęs žodį „šviesolaidis“ arba „optinis kabelis“ iš karto pagalvoji apie internetą. Tačiau, pasirodo, šviesolaidinis kabelis naudojamas ne tik interneto ryšiui užtikrinti. skaityti »

Lietuviai kurs sistemą, užkertančią neteisėtus ir kenkėjiškus bepiločių orlaivių veiksmus

Nepaisant spartaus plėtros tempo, dronai vis dar laikoma nauja technologija, todėl Europos Sąjungos mastu bepiločių orlaivių naudojimas iki šiol nėra vieningai reglamentuotas. skaityti »