Žaidimizacijos duomenų bazėje – trys naujos lojalumo platformos

Publikuota: 2012 m. spalio 21 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Šią savaitę žaidimizacijos (angl. gamification) bazėje („GBase“) atsirado trys naujos lojalumo platformos: „Gaminside“, „Social Rewards“ ir „CrowdTwist“. Žemiau pristatome, kuo platformos unikalios ir kaip susijusios su žaidimizacija.

„Gaminside“ – inovatyvių paslaugų teikėja ir žaidimizacijos vystytoja pramogų industrijoje. „Gaminside“ tikslas – sudominti ir motyvuoti esamą klientą, išlaikyti ir vystyti lojalumą. Klientas paveikiamas per užduočių sistemą, kuri leidžia lengvai valdyti kompaniją, įdarbinimo programas, apdovanoti atlygiu administraciją ir analitikus už gerai atliktus darbus. „Gaminside“ taip pat siūlo pilnai parengtą paslaugų paketą, į kurį įeina: koncepcijų kūrimas, rinkodaros funkcijos, mobiliosios aplikacijos ir apdovanojimo gavimas. „Gaminside“ koncentruojasi į įvairių platformų apjungimą – įtraukdami naršykles ir naršymą, mobilumą, socialinius tinklus ir realų pasaulį.

Naudojantis „Social Rewards“ galima vystyti rinkodarą ir siekti klientų lojalumo. Sistema padeda įmonėms identifikuoti prekės ženklą, plėsti santykių su klientais valdymą – CRM ir stiprinti socialinę trauką. Sistemos sėkmė koncentruojasi į galimybę fiksuoti investicijų grįžimą (angl. Return On Investment) iš socialinės žiniasklaidos, stebint naršomų tinklapių adresus, leidžiant bendrovėms sekti prekės ženklo pranešimus ir įsitraukti į „Facebook“ ar „Tweet“ pardavimus. Vartotojai uždirba lojalumo taškus už įsitraukimą į socialinės žiniasklaidos veiklą pagal gamintoją, pavyzdžiui, nuorodomis į „Twitter“, „Facebook“ „like” ir fanų aktyvumą. Tuomet socialiniai apdovanojimai paverčia socialinės žiniasklaidos veiklą į naudingą prekybą duomenimis su visiškai išanalizuotu prekės ženklu pagal paminėjimus (mentioned), paspaudimų skaičius (click‘us), atsakymus (retweet), pasidalinimus (share) ir pardavimo informaciją.

„CrowdTwist“ specializuojasi vartotojo veiklos stebėjime tarp nuolatinių parduotuvių, prekių ženklų, elektroninių paštų, ir socialinės terpės platformų. Platformoje įmonės gali stebėti įvykusius veiksmus, vertinti ir apdovanoti vartotojus. „CrowdTwist“ suteikia realų apčiuopiamą atlygį už vartotojo dalyvavimą. 2011 m. Kelly Clarkson, JAV poproko dainininkė, buvo pirmoji menininkė, pradėjusi naudoti „CrowdTwist“ platformą.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

IT ekspertė: startuolių jau gana, verčiau išmokykime vaikus gyventi su technologijomis

Savo kasdienybę sunkiai įsivaizduojame be informacinių technologijų (IT), tačiau ne visada teisingai suvokiame jų vietą gyvenime – technologijos nebėra vien darbo priemonė. skaityti »

„Microsoft“ siekia atsikratyti popieriaus

Nepaisant to, kad gyvename technologijų amžiuje, kiekviename biure ant stalo vis dar tebestovi šūsnys popierių. skaityti »

„Dell“ pristatė naują biudžetinės klasės žaidimų kompiuterį

Pasaulyje sparčiai populiarėjant kompiuterinių žaidimų kultūrai, nešiojamųjų žaidimų kompiuterių rinka – aukštumose. skaityti »

„Samsung Electronics“ paskelbia „Galaxy Note7“ incidentų priežastį

Po kelis mėnesius trukusių išsamių tyrimų, šiandien DJ Koh, „Samsung Electronics“ kompanijos prezidentas mobiliųjų komunikacijų verslui, spaudos konferencijoje pateikė „Galaxy Note7“ tyrimo išvadas bei planuojamas prevencines priemones. skaityti »

„Intel“ sukūrė daiktų interneto platformą mažmeninei prekybai

„Intel“ vadovas Brajanas Kžaničius pristatė naują platformą „Responsive Retail Platform“, skirtą sujungti mažmeninei prekybai naudojamoms įvairioms daiktų interneto technologijoms į vieną sprendimą. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ paskelbė apie naują televizijos plėtros etapą

„Cisco Systems Inc.“ atidarė laboratoriją „Infinite Video Platform Labs“, kurioje „Infinite Video“ sprendimo užsakovai iš įvairių šalių kartu spręs, kokią televiziją ateityje matys žiūrovai. skaityti »

Vandeniui atsparus išmanusis laikrodis „Samsung Gear S3“ jau Lietuvoje

Naujausią išmanųjį laikrodį „Samsung Gear S3“ nuo šiandien galima įsigyti ir Lietuvoje. skaityti »

„Apple“ – inovatyviausių bendrovių lyderė

„Apple“ vėl tapo 50-ies inovatyviausių pasaulio bendrovių lydere. skaityti »

„Yahoo!“ pakeis pavadinimą

Netrukus įsigalios „Verizon Communications“ sutartis, pagal kurią jai pereis didžioji „Yahoo!“ verslo dalis. skaityti »

„Samsung“ dėvimi įrenginiai nuo šiol suderinami ir su „iOS“

Nuo šiol visi naujausi „Samsung“ dėvimi išmanieji prietaisai yra suderinami su „iOS“ operacine sistema. skaityti »