Žaidimizacijos duomenų bazėje – trys naujos lojalumo platformos

Publikuota: 2012 m. spalio 21 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Šią savaitę žaidimizacijos (angl. gamification) bazėje („GBase“) atsirado trys naujos lojalumo platformos: „Gaminside“, „Social Rewards“ ir „CrowdTwist“. Žemiau pristatome, kuo platformos unikalios ir kaip susijusios su žaidimizacija.

„Gaminside“ – inovatyvių paslaugų teikėja ir žaidimizacijos vystytoja pramogų industrijoje. „Gaminside“ tikslas – sudominti ir motyvuoti esamą klientą, išlaikyti ir vystyti lojalumą. Klientas paveikiamas per užduočių sistemą, kuri leidžia lengvai valdyti kompaniją, įdarbinimo programas, apdovanoti atlygiu administraciją ir analitikus už gerai atliktus darbus. „Gaminside“ taip pat siūlo pilnai parengtą paslaugų paketą, į kurį įeina: koncepcijų kūrimas, rinkodaros funkcijos, mobiliosios aplikacijos ir apdovanojimo gavimas. „Gaminside“ koncentruojasi į įvairių platformų apjungimą – įtraukdami naršykles ir naršymą, mobilumą, socialinius tinklus ir realų pasaulį.

Naudojantis „Social Rewards“ galima vystyti rinkodarą ir siekti klientų lojalumo. Sistema padeda įmonėms identifikuoti prekės ženklą, plėsti santykių su klientais valdymą – CRM ir stiprinti socialinę trauką. Sistemos sėkmė koncentruojasi į galimybę fiksuoti investicijų grįžimą (angl. Return On Investment) iš socialinės žiniasklaidos, stebint naršomų tinklapių adresus, leidžiant bendrovėms sekti prekės ženklo pranešimus ir įsitraukti į „Facebook“ ar „Tweet“ pardavimus. Vartotojai uždirba lojalumo taškus už įsitraukimą į socialinės žiniasklaidos veiklą pagal gamintoją, pavyzdžiui, nuorodomis į „Twitter“, „Facebook“ „like” ir fanų aktyvumą. Tuomet socialiniai apdovanojimai paverčia socialinės žiniasklaidos veiklą į naudingą prekybą duomenimis su visiškai išanalizuotu prekės ženklu pagal paminėjimus (mentioned), paspaudimų skaičius (click‘us), atsakymus (retweet), pasidalinimus (share) ir pardavimo informaciją.

„CrowdTwist“ specializuojasi vartotojo veiklos stebėjime tarp nuolatinių parduotuvių, prekių ženklų, elektroninių paštų, ir socialinės terpės platformų. Platformoje įmonės gali stebėti įvykusius veiksmus, vertinti ir apdovanoti vartotojus. „CrowdTwist“ suteikia realų apčiuopiamą atlygį už vartotojo dalyvavimą. 2011 m. Kelly Clarkson, JAV poproko dainininkė, buvo pirmoji menininkė, pradėjusi naudoti „CrowdTwist“ platformą.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Artėja dabartinių išmaniųjų telefonų programėlių eros pabaiga

Žmonėms norisi, kad kažkas geriau už juos pačius žinotų, ko jiems reikia. skaityti »

Moterys – geresnės programuotojos!

Kaune vykusį renginį „GIRLS CAN CODE” kaitino diskusijos – tai kas vis dėlto geriau programuoja? skaityti »

Ekstremaliam pasinėrimui į žaidimą – 35 colių lenktas žaidimų monitorius

Vienas iš žymiausių pasaulyje monitorius gaminančių prekės ženklų AOC pristato savo naują 35-colių išlenktą ypač platų AGON žaidimų monitorių AG352QCX. skaityti »

„Microsoft“ ir „AI Group“ kartu dirbs prie dirbtinio intelekto projektų

Jungtinių Amerikos Valstijų technologijų bendrovė „Microsoft“ užmezgė partnerystę su dirbtinio intelekto srityje dirbančia „Open AI“. skaityti »

„Samsung“ susišlavė 35 prestižinius CES 2017 apdovanojimus

„Samsung Electronics“ šiemet buvo įvertinta 35 CES Inovacijų apdovanojimais. skaityti »

Atėjo šalčiai: kaip žiemą apsaugoti telefoną?

Žema oro temperatūra gali sulėtinti telefoną ar jį net sugadinti, todėl šiuo metų laiku įrenginiu reikia naudotis kiek kitaip nei įprastai. skaityti »

„Facebook“ pavers vaizdo įrašus meno kūriniais

Nauja programa naudos neuroninių tinklų technologiją, panašią kaip naudojama programoje „Prisma“, kuri meno kūriniais paverčia nuotraukas. skaityti »

Penktadalis lietuviškų el. knygų skaitytojų – emigrantai

Nuo šių metų rugpjūčio, kai lietuviška el. knygų platforma „Milžinas“ pasiūlė galimybę prenumeruoti turinį, vartotojų parsisiųstų knygų skaičius išaugo net 80 proc. ir peržengė 14 tūkst. ribą. skaityti »

Lietuvos nevyriausybinėms organizacijoms – nemokama debesų kompiuterija

Šią savaitę „Microsoft“ paskelbė, kad viso pasaulio, įskaitant ir Lietuvos, nevyriausybinės organizacijos (NVO) gali nemokamai naudotis debesų kompiuterijos platforma „Azure“. skaityti »

FinTech industrijos augimui – daugiau galimybių nustatyti klientus nuotoliniu būdu

Vyriausybė pritarė Finansų ministerijos siūlymui įteisinti daugiau priemonių, kurios leistų klientų tapatybę nustatyti nuotoliniu būdu. skaityti »