Žaidimizacijos duomenų bazėje – trys naujos lojalumo platformos

Publikuota: 2012 m. spalio 21 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Šią savaitę žaidimizacijos (angl. gamification) bazėje („GBase“) atsirado trys naujos lojalumo platformos: „Gaminside“, „Social Rewards“ ir „CrowdTwist“. Žemiau pristatome, kuo platformos unikalios ir kaip susijusios su žaidimizacija.

„Gaminside“ – inovatyvių paslaugų teikėja ir žaidimizacijos vystytoja pramogų industrijoje. „Gaminside“ tikslas – sudominti ir motyvuoti esamą klientą, išlaikyti ir vystyti lojalumą. Klientas paveikiamas per užduočių sistemą, kuri leidžia lengvai valdyti kompaniją, įdarbinimo programas, apdovanoti atlygiu administraciją ir analitikus už gerai atliktus darbus. „Gaminside“ taip pat siūlo pilnai parengtą paslaugų paketą, į kurį įeina: koncepcijų kūrimas, rinkodaros funkcijos, mobiliosios aplikacijos ir apdovanojimo gavimas. „Gaminside“ koncentruojasi į įvairių platformų apjungimą – įtraukdami naršykles ir naršymą, mobilumą, socialinius tinklus ir realų pasaulį.

Naudojantis „Social Rewards“ galima vystyti rinkodarą ir siekti klientų lojalumo. Sistema padeda įmonėms identifikuoti prekės ženklą, plėsti santykių su klientais valdymą – CRM ir stiprinti socialinę trauką. Sistemos sėkmė koncentruojasi į galimybę fiksuoti investicijų grįžimą (angl. Return On Investment) iš socialinės žiniasklaidos, stebint naršomų tinklapių adresus, leidžiant bendrovėms sekti prekės ženklo pranešimus ir įsitraukti į „Facebook“ ar „Tweet“ pardavimus. Vartotojai uždirba lojalumo taškus už įsitraukimą į socialinės žiniasklaidos veiklą pagal gamintoją, pavyzdžiui, nuorodomis į „Twitter“, „Facebook“ „like” ir fanų aktyvumą. Tuomet socialiniai apdovanojimai paverčia socialinės žiniasklaidos veiklą į naudingą prekybą duomenimis su visiškai išanalizuotu prekės ženklu pagal paminėjimus (mentioned), paspaudimų skaičius (click‘us), atsakymus (retweet), pasidalinimus (share) ir pardavimo informaciją.

„CrowdTwist“ specializuojasi vartotojo veiklos stebėjime tarp nuolatinių parduotuvių, prekių ženklų, elektroninių paštų, ir socialinės terpės platformų. Platformoje įmonės gali stebėti įvykusius veiksmus, vertinti ir apdovanoti vartotojus. „CrowdTwist“ suteikia realų apčiuopiamą atlygį už vartotojo dalyvavimą. 2011 m. Kelly Clarkson, JAV poproko dainininkė, buvo pirmoji menininkė, pradėjusi naudoti „CrowdTwist“ platformą.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas laimės: lietuviškos technologijų baimės ar mašinos, atstojančios Dievą?

Kaip keičiantis technologijoms keičiasi pasaulis aplinkui? Apie tai kalbamės su informacinių technologijų ekspertu Arnoldu Lukošiumi. skaityti »

Kaip pradėti kurti „tech“ karjerą?

Darbo rinkos prognozės, vertinant 10–15 metų į priekį, didžiuliu greičiu ir toliau įtvirtina vieną svarbią kryptį – technologijas. skaityti »

Išmanieji telefonai: vyresniesiems – susisiekti, jaunimui – išsiskirti iš minios

Vienas labiausiai pastebimų „tūkstantmečio“ vaikų išskirtinumų – aktyvus naudojimasis išmaniosiomis technologijomis. O šias technologijas kuriančioms kompanijoms tai – ir iššūkis, ir galimybė. skaityti »

Vaikų laisvalaikis internete – leisti ar drausti?

Internetinės svetainės, socialiniai tinklai ir kompiuteriniai žaidimai neretai kelią susirūpinimą ne vienam savo atžalą saugančiam tėvui. skaityti »

Sukurtas atminties lustas padės greičiau apdoroti informaciją

Kalifornijos technologijos instituto tyrėjai sukūrė lustą, padėsiantį greičiau apdoroti informaciją mažesniuose įrenginiuose. skaityti »

„Samsung“ pristatė itin greitą ir patikimą nešiojamą diską „SSD T5“

Įrenginys turi naujausią 64 sluoksnių „V-NAND“ technologiją, todėl pasižymi vienu didžiausių rinkoje įrašymo greičiu, duomenų užšifravimu bei yra kompaktiško, bet patvaraus dizaino. skaityti »

Pirmasis telefonas vaikui: į ką atkreipti dėmesį perkant?

Rugsėjis tėveliams ir jų atžaloms, pradedančioms eiti į mokyklą, atneša nemažai iššūkių. Kai kuriems jų tenka pasirūpinti ne tik būtinais mokykliniais reikmenimis, tačiau ir tokiais pirkiniais kaip išmanusis telefonas. skaityti »

„IFA 2017“ parodoje – „Samsung“ produktai, keičiantys žmogaus kasdienybę

Šiuo metu Berlyne vykstančioje technologijų parodoje „IFA 2017“ „Samsung“ pristatė produktus, kurie, anot kompanijos atstovų, netolimoje ateityje pakeis mūsų kasdienybę. skaityti »

„Fitbit“ pristatė išmanųjų laikrodį „Ionic“

Fizinio aktyvumo apyrankių ir laikrodžių gamintoja „Fitbit“ šią savaitę pristatė ilgai lauktą produktą – išmanųjį laikrodį sportuojantiems „Fitbit Ionic“. skaityti »

Kaip išsirinkti planšetinį kompiuterį mokiniui?

Labai didelis planšetinių kompiuterių mobilumas suderintas su aukšto lygio funkcionalumu ir mažesnėmis nei nešiojamų kompiuterių kainomis lemia, kad ruošiantis mokyklai tikrai verta pagalvoti būtent apie šio įrenginio įsigijimą. skaityti »