Žaidimizacijos duomenų bazėje – trys naujos lojalumo platformos

Publikuota: 2012 m. spalio 21 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Šią savaitę žaidimizacijos (angl. gamification) bazėje („GBase“) atsirado trys naujos lojalumo platformos: „Gaminside“, „Social Rewards“ ir „CrowdTwist“. Žemiau pristatome, kuo platformos unikalios ir kaip susijusios su žaidimizacija.

„Gaminside“ – inovatyvių paslaugų teikėja ir žaidimizacijos vystytoja pramogų industrijoje. „Gaminside“ tikslas – sudominti ir motyvuoti esamą klientą, išlaikyti ir vystyti lojalumą. Klientas paveikiamas per užduočių sistemą, kuri leidžia lengvai valdyti kompaniją, įdarbinimo programas, apdovanoti atlygiu administraciją ir analitikus už gerai atliktus darbus. „Gaminside“ taip pat siūlo pilnai parengtą paslaugų paketą, į kurį įeina: koncepcijų kūrimas, rinkodaros funkcijos, mobiliosios aplikacijos ir apdovanojimo gavimas. „Gaminside“ koncentruojasi į įvairių platformų apjungimą – įtraukdami naršykles ir naršymą, mobilumą, socialinius tinklus ir realų pasaulį.

Naudojantis „Social Rewards“ galima vystyti rinkodarą ir siekti klientų lojalumo. Sistema padeda įmonėms identifikuoti prekės ženklą, plėsti santykių su klientais valdymą – CRM ir stiprinti socialinę trauką. Sistemos sėkmė koncentruojasi į galimybę fiksuoti investicijų grįžimą (angl. Return On Investment) iš socialinės žiniasklaidos, stebint naršomų tinklapių adresus, leidžiant bendrovėms sekti prekės ženklo pranešimus ir įsitraukti į „Facebook“ ar „Tweet“ pardavimus. Vartotojai uždirba lojalumo taškus už įsitraukimą į socialinės žiniasklaidos veiklą pagal gamintoją, pavyzdžiui, nuorodomis į „Twitter“, „Facebook“ „like” ir fanų aktyvumą. Tuomet socialiniai apdovanojimai paverčia socialinės žiniasklaidos veiklą į naudingą prekybą duomenimis su visiškai išanalizuotu prekės ženklu pagal paminėjimus (mentioned), paspaudimų skaičius (click‘us), atsakymus (retweet), pasidalinimus (share) ir pardavimo informaciją.

„CrowdTwist“ specializuojasi vartotojo veiklos stebėjime tarp nuolatinių parduotuvių, prekių ženklų, elektroninių paštų, ir socialinės terpės platformų. Platformoje įmonės gali stebėti įvykusius veiksmus, vertinti ir apdovanoti vartotojus. „CrowdTwist“ suteikia realų apčiuopiamą atlygį už vartotojo dalyvavimą. 2011 m. Kelly Clarkson, JAV poproko dainininkė, buvo pirmoji menininkė, pradėjusi naudoti „CrowdTwist“ platformą.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kuo išskirtinis naujasis išmanusis telefonas „LG G6“ ?

„LG G6“ ekranas yra pirmasis pasaulyje IPS ekranas, kuris pasižymi QHD+ raiška ir turi nestandartines 18:9 proporcijas. skaityti »

Tik 5 proc. didelių įmonių suspėja paskui skaitmeninius pokyčius

Tyrimas atskleidė, kad net 95 proc. respondentų mano, jog jų organizacijoms kyla rizika atsilikti nuo mažesnių ir inovatyvesnių įmonių, kurios sėkmingai pertvarko savo IT infrastruktūrą ir įvairius procesus. skaityti »

Kaip išsirinkti dėmesio vertą išmanųjį?

Nagrinėti informacinius lapelius ir specifikacijas gan painu, tačiau, jei norite, kad telefonas atitiktų jūsų lūkesčius, pasidomėti – būtina. Į kokius parametrus būtina atkreipti dėmesį prieš renkantis naują išmanųjį telefoną? skaityti »

„Samsung“ pristato atnaujintą „Galaxy J“ telefonų seriją

„Samsung Electronics“ pristato naujausią „Galaxy J“ išmaniųjų telefonų seriją. Į Lietuvos parduotuves liepos mėnesį atkeliausiantys modeliai „Galaxy J7“, „J5“ ir „J3“ pasižymės galingomis techninėmis savybėmis, patobulinta kamera bei stilingu metaliniu dizainu. skaityti »

„Dell“ naujienos – virtualios realybės galimybės namuose

Didžiausioje kompiuterių parodoje Azijoje „Computex 2017“ „Dell“ pristatė tris naujus kompiuterių modelius. skaityti »

„Samsung“ lietuviams pristato 4K raiška filmuojančią kamerą „Gear 360“

Praėjus vos keliems mėnesiams nuo naujausio „Samsung“ flagmano „Galaxy S8” pristatymo, visiems socialinių tinklų mylėtojams Lietuvoje nuo dabar galima įsigyti ir naujausią 360 laipsnių kampu filmuojančią kamerą „Samsung Gear 360“. skaityti »

JAV oro uoste nebereikės keleivių pasų

Birželį JAV skrydžių bendrovė „jetBlue“ pristatė naują keleivių savitarnos paslaugą, kai vietoje įprastų popierinių bilietų tikrinimo keleiviai įleidžiami į lėktuvą nuskenuojant jų veidus. skaityti »

AOL ir „Yahoo!“ susijungs į vieną įmonę „Oath“

Skelbiama, kad baigus įgyvendinti sandorį tarp „Verizon“ ir „Yahoo!“, pasirašytą 2016 m. liepą, AOL ir „Yahoo!“ susijungs į vieną įmonę, pavadinimu „Oath“. skaityti »

„Dell Technologies“ pristatė paslaptyje laikytą rizikos kapitalo fondą

Didžiausia pasaulyje privačiai valdoma JAV technologijų bendrovė „Dell Technologies“ pristatė savo anksčiau paslaptyje laikytą padalinį – „Dell Technologies Capital“. skaityti »

„Microsoft“ pristatė išmanųjį laikrodį, skirtą sergantiems Parkinsono liga

„Microsoft“ dirbanti tyrėja Haiyan Zhang kūrėjų konferencijoje „Build“ pristatė laikrodį, skirtą sergantiems Parkinsono liga. skaityti »