Žaidimizacijos duomenų bazėje – trys naujos lojalumo platformos

Publikuota: 2012 m. spalio 21 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Šią savaitę žaidimizacijos (angl. gamification) bazėje („GBase“) atsirado trys naujos lojalumo platformos: „Gaminside“, „Social Rewards“ ir „CrowdTwist“. Žemiau pristatome, kuo platformos unikalios ir kaip susijusios su žaidimizacija.

„Gaminside“ – inovatyvių paslaugų teikėja ir žaidimizacijos vystytoja pramogų industrijoje. „Gaminside“ tikslas – sudominti ir motyvuoti esamą klientą, išlaikyti ir vystyti lojalumą. Klientas paveikiamas per užduočių sistemą, kuri leidžia lengvai valdyti kompaniją, įdarbinimo programas, apdovanoti atlygiu administraciją ir analitikus už gerai atliktus darbus. „Gaminside“ taip pat siūlo pilnai parengtą paslaugų paketą, į kurį įeina: koncepcijų kūrimas, rinkodaros funkcijos, mobiliosios aplikacijos ir apdovanojimo gavimas. „Gaminside“ koncentruojasi į įvairių platformų apjungimą – įtraukdami naršykles ir naršymą, mobilumą, socialinius tinklus ir realų pasaulį.

Naudojantis „Social Rewards“ galima vystyti rinkodarą ir siekti klientų lojalumo. Sistema padeda įmonėms identifikuoti prekės ženklą, plėsti santykių su klientais valdymą – CRM ir stiprinti socialinę trauką. Sistemos sėkmė koncentruojasi į galimybę fiksuoti investicijų grįžimą (angl. Return On Investment) iš socialinės žiniasklaidos, stebint naršomų tinklapių adresus, leidžiant bendrovėms sekti prekės ženklo pranešimus ir įsitraukti į „Facebook“ ar „Tweet“ pardavimus. Vartotojai uždirba lojalumo taškus už įsitraukimą į socialinės žiniasklaidos veiklą pagal gamintoją, pavyzdžiui, nuorodomis į „Twitter“, „Facebook“ „like” ir fanų aktyvumą. Tuomet socialiniai apdovanojimai paverčia socialinės žiniasklaidos veiklą į naudingą prekybą duomenimis su visiškai išanalizuotu prekės ženklu pagal paminėjimus (mentioned), paspaudimų skaičius (click‘us), atsakymus (retweet), pasidalinimus (share) ir pardavimo informaciją.

„CrowdTwist“ specializuojasi vartotojo veiklos stebėjime tarp nuolatinių parduotuvių, prekių ženklų, elektroninių paštų, ir socialinės terpės platformų. Platformoje įmonės gali stebėti įvykusius veiksmus, vertinti ir apdovanoti vartotojus. „CrowdTwist“ suteikia realų apčiuopiamą atlygį už vartotojo dalyvavimą. 2011 m. Kelly Clarkson, JAV poproko dainininkė, buvo pirmoji menininkė, pradėjusi naudoti „CrowdTwist“ platformą.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kino pramonė ar televizoriai – kas pirmesni?

Besirenkant naują televizorių, geresnei vaizdo kokybei skiriamas bene didžiausias dėmesys, todėl natūralu, kad šiuo metu rinkoje vis dažniau atsigręžiama ir į 4K raišką. skaityti »

Keičiasi įmonių požiūris į gamybos modernizaciją

Naujausia Lietuvos pramonininkų konfederacijos atlikta 150 didžiausių Lietuvos įmonių vadovų apklausa rodo, kad įmonių požiūris į gamybos modernizaciją keičiasi - pramonės įmonės vis dažniau investuoja į moderniąją pramonę. skaityti »

B. Geitsas neleido vaikams naudotis išmaniaisiais telefonais iki 14 metų

Ne vienas technologijų įmonių vadovas riboja išmaniųjų prietaisų naudojimą savo vaikams. skaityti »

Lietuvos įmonės investuoja į inovacijas

Per pastaruosius trejus metus inovacijas Lietuvoje diegė daugiau nei pusė, t.y. 53 proc. įmonių. skaityti »

Kibernetinis saugumas ir dirbtinis intelektas – ateities inovacija?

Ateis tokia diena, kai programuotojai galės perleisti savo darbą pačioms save mokančioms mašinoms, kompiuteriai gebės mokytis, naudotis tomis žiniomis, kurias sukaupė iš daugybės visų mūsų naudojamų įrenginių. skaityti »

Vilniuje bus pristatytas „Tesla Gigafactory“ gamykloje dirbantis robotas

Naujausi robotai niekuo neprimena žmogaus, o ekspertai aiškina, jog ateitis, kurioje jie padaro visus mūsų darbus, yra veikiau tik graži fantazija. skaityti »

Ar verslas pasirengęs dar vienai pramonės revoliucijai?

Ketvirtoji pramonės revoliucija, dar vadinama daiktų internetu, – tai ne ateitis, tai jau šių dienų realybė. Taip teigia ietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas Robertas Dargis. skaityti »

Lietuva siekia tapti Baltijos regiono informacinių technologijų kompetencijų centru

Lietuva laimėjo galimybę steigti pirmąjį Baltijos regione informacinių ir komunikacijos technologijų kompetencijų centrą. skaityti »

„Dell“ pirmoji rinkoje pakuotėms panaudojo iš vandenynų surinktą plastiką

Amerikiečių IT įmonė „Dell“ surado būdą taršai sumažinti: netrukus rinkoje pasirodys vieni naujausių bei pažangiausių kompiuterių – „XPS 13 2-in-1“, kurių pakuotės pagamintos iš vandenynuose surinkto plastiko. skaityti »

Besirenkantiems planšetę: svarbiausių parametrų ketvertukas

Norintiems nusipirkti iš tiesų gerą planšetę, ekspertai rekomenduoja nepatingėti ir atkreipti dėmesį į svarbiausius parametrus bei savybes. Kokios jos? skaityti »