12 viešųjų ryšių agentūrų įsipareigojo nekomentuoti internete anonimiškai

Publikuota: 2014 m. rugsėjo 18 d. ketvirtadienis

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančios bendrovės paskelbė, kad interneto portaluose nekomentuos anonimiškai apie klientus, konkurentus, jų prekes ir paslaugas.

Tokį įsipareigojimą numatantį susitarimą ketvirtadienį pasirašiusios agentūros nurodo neteiksiančios anoniminių komentarų rengimo paslaugos ir per trečiuosius asmenis.

Ryšių su visuomene asociacijos (RSVA) tarybos pirmininkas Kęstutis Gečas sako, kad šis susitarimas yra prevencinis – esą ir iki šiol asociacijos nariai tokių paslaugų neteikė, tačiau agentūros yra sulaukusios užklausų tą daryti.

„Mes manome, kad anoniminiai komentarai iš esmės yra labai žalingas dalykas, nes tai yra bandymas manipuliuoti viešąja nuomone ir tai neprisideda prie mūsų rinkos etiškumo, skaidrumo“, – spaudos konferencijoje teigė jis.

Prie susitarimo jungtis kitas viešųjų agentūras kviečianti asociacija sako, kad kartu tikisi ugdyti ir klientus, kad anoniminiais komentarais nėra gerai formuoti reputaciją.

„Tai nėra reikšmingi pinigai, dėl kurių būtų verta rizikuoti savo reputacija. Šioje vietoje aš manau, kad priešingai – yra pliusas to nedaryti (...). Tai yra rinkos branda ir asociacija subrendo iki tokio susitarimo“, – kalbėjo K.Gečas.

RSVA tarybos narė Romualda Stonkutė savo ruožtu pažymėjo, kad susitarimu agentūros apskritai neatsisako komentavimo internete – tą bus galima daryti identifikuojant save.

„Yra tokių atvejų, kad matome, jog neteisingai paskleista informacija arba neteisingai eina kažkoks informacijos srautas per komentarus, tai komentuoti galima, bet jeigu žmogus komentuoja, turi pasirašyti vardu ir pavarde, tą jis turi daryti ne anonimiškai“, – pabrėžė ji.

 

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

Šaltinis: BNS
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Twitter“ tinkle – nauja naudotojų atpažinimo sistema

Populiaraus socialinio tinklo „Twitter“ klientai nuo šiol naudosis dviejų žingsnių vartotojo identifikavimo sistema. skaityti »

„LinkedIn“ pelnas auga

Socialinio tinklo, skirto verslo sektoriui, pelnas pirmajame 2013 metų ketvirtyje siekė 22,6 mln. dol. – tai 4,5 karto daugiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu, kai kompanija uždirbo 5 mln. dol. pelną. skaityti »

Kas minutę į „YouTube“ įkeliama 100 val. vaizdo medžiagos

Gegužės 19 dieną 8 metų gimtadienį atšventusios svetainės „YouTube“ duomenimis, kas minutę į šį tinklą įkeliama 100 valandų vaizdo medžiagos. skaityti »

„Yahoo!“ perka „Tumblr“ už 1,1 mlrd. dolerių

Kompanijos „Yahoo!“ direktorių taryba pritarė planuojamam sandoriui įsigyti populiariąją mikrotinklaraščių paslaugą „Tumblr“. skaityti »

Vartotojai perka internete, bet prieš tai prekes apžiūri parduotuvėje

Tarp šiuolaikinių pirkėjų įsigali nauja tendencija – prekės pirmiausia išbandomos, pasimatuojamos ar įvertinamos tradicinėje parduotuvėje, o vėliau įsigyjamos internetu. skaityti »

Pinigus bus galima persiųsti ir el. paštu „Gmail“

Artimiausiu metu elektroninio pašto „Gmail“ naudotojai turės galimybę pasitelkę mokėjimo sistemą „Google Wallet“ vienas kitam siųsti pinigus. skaityti »

„Samsung“ išbandė penktos kartos belaidį ryšį

Pietų Korėjos korporacija „Samsung“ išbandė penktos kartos belaidę duomenų perdavimo technologiją. skaityti »

„Google Maps“ keis dizainą

Populiariosios kartografinės paslaugos „Google Maps“ kūrėjai artimiausiu metu ruošiasi gana rimtai pakeisti jos išorinį vaizdą. skaityti »

Lietuviai daugiausia naudojasi orų prognozės ir GPS mobiliosiomis programėlėmis

Tyrimų kompanijos „Synopticom“ atliktos išmaniųjų telefonų vartotojų apklausos duomenimis, 79 proc. respondentų savo išmaniajame telefone pirmenybę teikia informacijos paieškai, beveik tiek pat (77 proc.) – linkę naudotis ir elektroninio pašto funkcijomis. skaityti »

Kai kurie „YouTube“ kanalai taps mokami

„Google“ priklausanti vaizdo dalijimosi sveitainė „YouTube“ netrukus leis vaizdo įrašus kuriantiems partneriams siūlyti susimokėti mėnesinį mokestį už kanalo žiūrėjimą. skaityti »