Amžius ir gyvenamoji vieta lemia interneto naudotojų įpročius

Publikuota: 2012 m. liepos 13 d. penktadienis

Įvairių amžiaus grupių ir gyvenamųjų vietovių gyventojų naršymo internete įpročiai  skiriasi – vyresnio amžiaus žmonės yra dažniausi svečiai naujienų portaluose, vidutinio amžiaus žmonės daugiausia naršo verslo reikalais, o vaikai dažniausiai žaidžia ir mokosi. Kaimo gyventojai daugiau pramogauja internete, o miestiečiai apsiperka ir ieško informacijos. Kai kurių svetainių auditorija (angl. audience composition) stebina, kitų atrodo natūrali, tačiau bet kokiu atveju ši informacija leidžia spręsti, kokiems tikslams internetas naudojamas ir kokiais kanalais pasiekti dominančią auditoriją.

Žmonių veikla internete – nuo moksleivių iki jų senelių

Vyriausi interneto naudotojai (55 metų ir vyresni) tinkle daugiausiai skaito naujienas, kadangi būtent tokios svetainės turi didžiausią šios amžiaus grupės auditoriją. Vyriausi interneto naudotojai taip pat naudojasi informacijos apie įmones paieška.

45-54 metų amžiaus grupė lankosi panašiose svetainėse kaip ir vyresni internautai, visgi sąraše atsiranda darbo paieškų svetainės.

35-44 metų amžiaus Lietuvos interneto auditorija intensyviai ieško informacijos įmonių kataloguose. Jie taip pat domisi verslo naujienomis (vz.lt ir verslobanga.lt) bei muzika (myliumuzika.lt ir pliusas.fm). Šiai amžiaus grupei taip pat yra aktualu informacija apie keliones ir turizmą – jie sudaro didelę dalį lankytojų viskasturizmui.lt ir novaturas.lt svetainėse.

25-34 metų amžiaus interneto naudotojai labiausiai domisi tėvystės temomis – didelę lankytojų dalį jie sudaro tevu-darzelis.lt ir tavovaikas.lt svetainėse. Jiems taip pat aktualūs nekilnojamo turto ir darbo skelbimai (domus.lt, aruodas.lt, cv.lt, cvonline.lt). Tokių svetainių lankomumas nėra staigmena, kadangi būtent tokio amžiaus žmonės kuria šeimas, pradeda savo verslą, perka ir įsirengia namus. Taip pat matome, kad būtent 25-34 metų amžiaus žmonės yra labiausiai linkę pirkti internetu - šie lankytojai yra aktyviausi internetinių parduotuvių ir bilietų pardavimo sistemų lankytojai.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Naujiems „Google“ kanalams svetainėje „YouTube“ – 100 mln. dol.

Kaip praneša „Wall Street Journal“, korporacija „Google“ svetainėje „YouTube“ paleis 20 teminių originalaus turinio kanalų. skaityti »

„Gyva paieška“ iš „Google Commerce Search 3.0“

„Google Commerce Search 3.0“ įdiegė „gyvos paieškos“ technologiją pateikdama „pramoninę“ naujojo „Google“ produkto versiją. skaityti »

Viena iš skyrybų priežasčių – socialinis tinklas „Facebook“

Didžiosios Britanijos teisininkų atliktas tyrimas parodė, kad didžiausias pasaulio socialinis tinklas „Facebook“ yra vis dažniau minimas kaip viena iš skyrybų priežasčių. skaityti »

Virtualus „Europos Parkas“ – muziejus kompiuterio ekrane

Ar teko apsilankyti „Europos parke“? Labai įdomus muziejus po atviru dangumi. Jei nerandame progos apsilankyti gyvai – padarykime tai virtualiai. skaityti »

Prancūzų rokeriai koncertuos socialiniame tinkle „Twitter“

Prancūzijos radijas NRJ pranešė, jog pasitelkusi į pagalbą Twitter.com surengs pirmą tikro garso koncerto transliaciją socialiniame tinkle. skaityti »

„Google“ išsirinko miestą, kuriame statys itin spartaus interneto tinklą

Ypatingai spartaus interneto tinklą „Google“ statys Jungtinėse Amerikos Valstijose, Kanzaso mieste. skaityti »

„Apple“ padavė į teismą „Amazon“ dėl prekės ženklo „App Store“

JAV kompanija „Apple“ pateikė ieškinį vienai stambiausių pasaulyje mažmeninės internetinės prekybos lyderių „Amazon“ ir pareikalavo kompensacijos už prekės ženklo „App Store“ naudojimą bei nesąžiningą konkurenciją. skaityti »

Interneto cenzūra – daugiau nei 60–yje pasaulio šalių

Internetas įsigalėjo kaip žodžio, minties raiškos laisvės simbolis, tačiau tai, pasak tarptautinės nevyriausybinės organizacijos „Reporteriai be sienų“, ginančios žodžio laisvę, galioja ne visose pasaulio šalyse. skaityti »

„Google“ žengia dar vieną žingsnį naudotojų link

Po nesėkmingai pasirodžiusios „Google“ programėlės „Buzz“ ir bandymo prisivilioti vartotojus nuo „Facebook“ „sienų“ kompanijos atstovai sugalvojo dar vieną būdą, kaip to pasiekti. skaityti »

„Google“ padeda ieškoti Japonijoje per žemės drebėjimą dingusių žmonių

Kompanija „Google“ pasiūlė specialų modulį, per kurį bus galima gauti informacijos apie žmones, galėjusius nukentėti per Japonijoje savaitgalį įvykusį galingą žemės drebėjimą ir jo sukeltą cunamį. skaityti »