Amžius ir gyvenamoji vieta lemia interneto naudotojų įpročius

Publikuota: 2012 m. liepos 13 d. penktadienis

Įvairių amžiaus grupių ir gyvenamųjų vietovių gyventojų naršymo internete įpročiai  skiriasi – vyresnio amžiaus žmonės yra dažniausi svečiai naujienų portaluose, vidutinio amžiaus žmonės daugiausia naršo verslo reikalais, o vaikai dažniausiai žaidžia ir mokosi. Kaimo gyventojai daugiau pramogauja internete, o miestiečiai apsiperka ir ieško informacijos. Kai kurių svetainių auditorija (angl. audience composition) stebina, kitų atrodo natūrali, tačiau bet kokiu atveju ši informacija leidžia spręsti, kokiems tikslams internetas naudojamas ir kokiais kanalais pasiekti dominančią auditoriją.

Žmonių veikla internete – nuo moksleivių iki jų senelių

Vyriausi interneto naudotojai (55 metų ir vyresni) tinkle daugiausiai skaito naujienas, kadangi būtent tokios svetainės turi didžiausią šios amžiaus grupės auditoriją. Vyriausi interneto naudotojai taip pat naudojasi informacijos apie įmones paieška.

45-54 metų amžiaus grupė lankosi panašiose svetainėse kaip ir vyresni internautai, visgi sąraše atsiranda darbo paieškų svetainės.

35-44 metų amžiaus Lietuvos interneto auditorija intensyviai ieško informacijos įmonių kataloguose. Jie taip pat domisi verslo naujienomis (vz.lt ir verslobanga.lt) bei muzika (myliumuzika.lt ir pliusas.fm). Šiai amžiaus grupei taip pat yra aktualu informacija apie keliones ir turizmą – jie sudaro didelę dalį lankytojų viskasturizmui.lt ir novaturas.lt svetainėse.

25-34 metų amžiaus interneto naudotojai labiausiai domisi tėvystės temomis – didelę lankytojų dalį jie sudaro tevu-darzelis.lt ir tavovaikas.lt svetainėse. Jiems taip pat aktualūs nekilnojamo turto ir darbo skelbimai (domus.lt, aruodas.lt, cv.lt, cvonline.lt). Tokių svetainių lankomumas nėra staigmena, kadangi būtent tokio amžiaus žmonės kuria šeimas, pradeda savo verslą, perka ir įsirengia namus. Taip pat matome, kad būtent 25-34 metų amžiaus žmonės yra labiausiai linkę pirkti internetu - šie lankytojai yra aktyviausi internetinių parduotuvių ir bilietų pardavimo sistemų lankytojai.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Google+“ atsirado naujų funkcijų nuotraukoms ir vaizdo medžiagai apdoroti

Socialinio tinklo „Google+“ kūrėjai neseniai pridėjo iškart kelias naujas funkcijas, gerinančias ir lengvinančias darbą su nuotraukomis bei vaizdo medžiaga. skaityti »

Interneto reklamos rinka taps tikslesnė

Nuo šių metų spalio 1 d. interneto reklamos rinką bus įvertinta dar tiksliau. Interneto žiniasklaidos asociacijos nariai vieningai nusprendė nuo šiol teikti rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijai TNS LT detalias deklaracijas apie lėšas, gautas iš reklamos interneto portaluose. skaityti »

500 km lietuviško kino – internetiniame portale

Neseniai vykusiame „IBM Forume 2013“ buvo pristatytas Lietuvos dokumentinio kino internete projektas www.e-kinas.lt. Nuo šiol kiekvienas, besidomintis kino istorija, turi galimybę peržiūrėti kino žurnalus, kronikas, vaidybinius, animacinius ir kitus filmus neišeidamas iš namų. skaityti »

„Google“ pradėjo reklamoje naudoti vartotojų vardus ir nuotraukas

Reklaminiuose skelbimuose, kurie rodomi „Google“ paieškos sistemoje ir įvairiose kompanijos paslaugose, pradėti rodyti vienaip ar kitaip su reklamuojama preke ar prekės ženklu susijusių naudotojų vardai ir nuotraukos. skaityti »

IBM „debesys“ padeda valdyti miestus

IBM pristatė naujas priemones, leidžiančias analizuoti miesto infrastruktūros generuojamus duomenis ir geriau tenkinti gyventojų poreikius. skaityti »

Bendroje 1,28 mlrd. „Facebook" naudotojų nuotraukoje galite rasti ir save

Tiesiogiai veikianti programėlė „The Faces of Facebook" („Veidaknygės veidai") skenuoja kiekvieno „veidaknygės" naudotojo viešą profilį, o tokių – maždaug septintadalis planetos gyventojų. skaityti »

Geležinkelių transporto triukšmo ir saugos kontrolė – internete

Valstybinė geležinkelio inspekcija prie Susisiekimo ministerijos Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis baigia įgyvendinti projektą „Geležinkelių transporto rizikos valdymo ir priežiūros viešųjų elektroninių paslaugų sukūrimas“, kurio metu sukurtos e. paslaugos padarys geležinkelių transportą saugesnį. skaityti »

Internetu galima stebėti autobusų ir troleibusų važiavimo greitį

Vilniuje autobusų vidutinis važiavimo greitis siekia 21,19 km/val., o troleibusų – 17,6 km/val. Stebėti transporto priemonių greitį nuo šiol kiekvienas norintis gali ir internetu. skaityti »

„Google“ padės pamatyti dalelių greitintuvą

Šią savaitę kompanijos „Google“ išplatintame pranešime skelbiama, jog netrukus naudojantis „Google Street View“ bus galima apsilankyti CERN. skaityti »

Socialiniuose tinkluose startavo kampanija „Like‘able Lithuania“

Minint pasaulinę turizmo dieną Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos pristatė Lietuvos komunikacijos socialiniuose tinkluose kampaniją „Like‘able Lithuania“. Unikalus projektas, sujungiantis penkis socialinius tinklus, truks visus metus, o jo pabaigoje, 2014 m. vasarą Lietuvoje bus pastatyta didžiausia pasaulyje „LIKE“ skulptūra. skaityti »