Amžius ir gyvenamoji vieta lemia interneto naudotojų įpročius

Publikuota: 2012 m. liepos 13 d. penktadienis

Įvairių amžiaus grupių ir gyvenamųjų vietovių gyventojų naršymo internete įpročiai  skiriasi – vyresnio amžiaus žmonės yra dažniausi svečiai naujienų portaluose, vidutinio amžiaus žmonės daugiausia naršo verslo reikalais, o vaikai dažniausiai žaidžia ir mokosi. Kaimo gyventojai daugiau pramogauja internete, o miestiečiai apsiperka ir ieško informacijos. Kai kurių svetainių auditorija (angl. audience composition) stebina, kitų atrodo natūrali, tačiau bet kokiu atveju ši informacija leidžia spręsti, kokiems tikslams internetas naudojamas ir kokiais kanalais pasiekti dominančią auditoriją.

Žmonių veikla internete – nuo moksleivių iki jų senelių

Vyriausi interneto naudotojai (55 metų ir vyresni) tinkle daugiausiai skaito naujienas, kadangi būtent tokios svetainės turi didžiausią šios amžiaus grupės auditoriją. Vyriausi interneto naudotojai taip pat naudojasi informacijos apie įmones paieška.

45-54 metų amžiaus grupė lankosi panašiose svetainėse kaip ir vyresni internautai, visgi sąraše atsiranda darbo paieškų svetainės.

35-44 metų amžiaus Lietuvos interneto auditorija intensyviai ieško informacijos įmonių kataloguose. Jie taip pat domisi verslo naujienomis (vz.lt ir verslobanga.lt) bei muzika (myliumuzika.lt ir pliusas.fm). Šiai amžiaus grupei taip pat yra aktualu informacija apie keliones ir turizmą – jie sudaro didelę dalį lankytojų viskasturizmui.lt ir novaturas.lt svetainėse.

25-34 metų amžiaus interneto naudotojai labiausiai domisi tėvystės temomis – didelę lankytojų dalį jie sudaro tevu-darzelis.lt ir tavovaikas.lt svetainėse. Jiems taip pat aktualūs nekilnojamo turto ir darbo skelbimai (domus.lt, aruodas.lt, cv.lt, cvonline.lt). Tokių svetainių lankomumas nėra staigmena, kadangi būtent tokio amžiaus žmonės kuria šeimas, pradeda savo verslą, perka ir įsirengia namus. Taip pat matome, kad būtent 25-34 metų amžiaus žmonės yra labiausiai linkę pirkti internetu - šie lankytojai yra aktyviausi internetinių parduotuvių ir bilietų pardavimo sistemų lankytojai.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Reikalavimas atskleisti anoniminio tinklaraštininko duomenis – teisėtas

Masačusetso valstijos teismas atsisakė patenkinti žmogaus teises ginančios organizacijos ACLU (angl. American Civil Liberties Union) prašymą anuliuoti prokuratūros reikalavimą atskleisti anoniminio tinklaraštininko duomenis. skaityti »

„Twitter“ tinklas išteisintas

Škotijos šv. Endriuso universiteto specialistai pareiškė, jog socialiniai tinklai nesusiję su vasarą Didžiojoje Britanijoje kilusiomis riaušėmis. skaityti »

Prognozuojama, kad po metų „Google+“ turės 400 milijonų vartotojų

Nepriklausomas ekspertas Polas Alenas paskelbė savo tyrimo rezultatus, kuriuose teigiama, kad po metų socialinio tinklo „Google+“ auditorija gali siekti 400 milijonų naudotojų. skaityti »

„YouTube“ svetainėje – vaizdo klipų dvikovos

Vaizdo siužetų svetainė „YouTube“ pristatė paslaugą „Slam“, kurios naudotojai gali balsuoti už vieną iš dviejų pasiūlytų vaizdo siužetų. skaityti »

Lankomiausias nekilnojamojo turto skelbimų portalas – domoplius.lt

Lietuvos nekilnojamojo turto skelbimų rinkoje – reikšmingas pokytis. Bendrovės „Gemius“ interneto rinkos tyrimo „gemiusAudience“ duomenimis, š. m. lapkričio mėnesį į lyderio poziciją pirmą kartą iškopė Domoplius.lt. skaityti »

JAV bus leista internete žaisti azartinius žaidimus

JAV Teisingumo ministerija nusprendė sušvelninti savo požiūrį į azartinius žaidimus internete. skaityti »

„Youtube“ padeda atlikti mokslinius tyrimus

„Youtube“ vaizdo siužetų portalas dažniausiai naudojamas pramogoms – klausytis muzikos, žiūrėti linksmus filmukus ir pan. Tačiau San Diego universitete dirbantis daktaras Jim Lange teigia, jog „Youtube“ padėjo atlikti rimtus mokslinius tyrimus. skaityti »

Populiariausias amerikiečių paieškos žodis – „Facebook“

Rinkos tyrimų bendrovė „ Experian Hitwise“ išanalizavusi amerikiečių internetu naudojimosi įpročius pateikė naujausius duomenis. Tarp dešimties populiariausių 2011 metų užklausų buvo socialinis tinklas „Facebook“. skaityti »

Malonios „Google“ staigmenos

Gražiausios metų šventės pamažu įsuka į malonių prisiminimų ir žiemos stebuklų sūkurį. Deja, šiemet trūksta vieno esminio dalyko, be kurio sunku įsivaizduoti Kalėdas – trūksta sniego. Ko gero atspėjusi slaptą visų norą kompanija „Google“ nusprendė pradžiuginti savo lankytojus. skaityti »

„Facebook“ žaidimai vis populiarėja

Socialiniame tinkle „Facebook“ galima ne tik bendrauti su draugais, keistis nuorodomis, dalintis nuotraukomis, bet ir žaisti įvairius žaidimus. Beje, šią pramogą renkasi vis daugiau socialinio tinklo lankytojų. skaityti »